فعالیت 30 عکاس و فیلم‌بردار در دماوند

خبرگزاری فارس: فعالیت 30 واحد عکاسی و فیلم‌برداری در دماوند/ شکایت‌ها بسیار کم استرئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران شهرستان دماوند از فعالیت 30 واحد عکاسی و فیلم‌برداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علیرضا خواجه‌ای با اشاره به تعداد اعضای این اتحادیه اظهار کرد: تعداد اعضای اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران شهرستان دماوند، حدود 30 نفر بوده که اکثریت این آنها دارای پروانه کسب هستند.

وی در خصوص شرایط صدور پروانه کسب برای متقاضیان تصریح کرد: متقاضیان بعد از دریافت مدارک فنی و حرفه‌ای، گذراندن دوره مورد نظر آموزشی و آزمونی که برگزار می‌کنیم، می‌توانند در صورت کسب نمره قبولی مشغول به کار شوند. ‌

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران شهرستان دماوند در خصوص شکایت‌های ارجاعی به این اتحادیه در سال جاری افزود: شکایت‌ها در سال جاری بسیار اندک و حدود پنج مورد در زمینه فیلم‌برداری بوده که به اتحادیه ارجاع شده است.

خواجه‌ای ادامه داد: تمام شکایت‌های ارجاعی به این اتحادیه در همین مکان برطرف شده است.

وی در خصوص حق عضویت سالانه صنف عکاسان دماوند افزود: حق عضویت اعضای این اتحادیه در شهر، سالانه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال است که این حق عضویت برای اعضای مشغول به کار در روستاها به 50 درصد این مبلغ می‌رسد.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران شهرستان دماوند با اشاره به خدمات انجام شده در قبال گرفتن حق عضویت‌ها نیز بیان کرد: در قبال دریافت حق عضویت‌ها خدماتی همچون صدور پروانه، بررسی مشکلات اعضا و بقیه امور کاربری اتحادیه‌‌ها ارائه می‌دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا