نصب 270 فقره صندوق فروش در دماوند و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: نصب 270 فقره صندوق فروش در دماوند و فیروزکوهمعاون اداره کل امور مالیاتی شرق استان تهران از نصب 270 فقره صندوق فروش در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن عسکری با اشاره به مشاغل مکلف‌شده به نصب صندوق فروش در سال‌های 92 و 93 در شهرستان دماوند اظهار کرد: مشاغلی همچون فروشندگان لوازم صوتی و تصویری، فروشندگان آهن‌آلات، تالار پذیرایی و رستوران‌ها، مشاوران املاک و داروخانه‌ها در سال 92  در این شهرستان مکلف به نصب صندوق فروش شدند.

وی ادامه داد: در سال 93 نیز مشاغلی همچون فروشندگان لوازم‌ یدکی خودروهای سبک و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی،صاحبان تعمیرگاه‌های مجاز خودرو و فروشندگان لوازم بهداشتی خودرو مکلف به نصب صندوق فروش شدند که همگی آن‌ها اقدامات لازم را در جهت نصب این صندوق‌ها انجام دادند.

معاون اداره کل امور مالیاتی شرق استان تهران در خصوص مشاغلی که در سال 94 مکلف به نصب صندوق فروش شدند، تصریح کرد: در سال جاری، 10 شغل دیگر همچون فروشندگان لاستیک، نمایشگاه خودروهای سواری و باری، فروشندگان مصالح ساختمانی و فروشندگان انواع رنگ‌های ساختمانی به مشاغل قبلی اضافه و مکلف به نصب این صندوق‌ شدند.

عسکری با اشاره به نصب 240 فقره صندوق‌ فروش در شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند گفت: در سال 93 تعداد 34 صندوق فروش توسط فروشندگان در شهرستان دماوند نصب شده بود که در سال 94 این تعداد به 206 فروشنده افزایش پیدا کرده ودر این میان 30 صندوق فروش نیز در شهرستان فیروزکوه نصب شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا