راهيابي دانش‌آموز دماوندی به مرحله کشوری جشنواره جابر حیان

IMG_6890رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند گفت: طرح دانش آموز مقطع ابتدایی دبستان شهید مسعود کرمانی در مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان راهيابي و  انتخاب شد.

محمدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: جشنواره جابربن حیان با نمایش 110 اثر به صورت انفرادی و گروهی در پژوهش سرای شهید فائزی آغاز شد و تنها 9 اثر برتر این جشنواره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: در این راهیابی‌ها به مرحله استانی، طرح دانش آموز امیر مهدی حسینی با موضوع پروژه “آسانتر کفش انتخاب کن” از دبستان شهید مسعود کرمانی در مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان انتخاب و راهیابی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه اهدافی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: یکی از این اهداف رسیدن به حیات طیبه است که از جمله اقداماتی که می‌تواند دانش‌آموزان را به این سمت سوق دهد، کارهای علمی و تحقیقاتی است که آنها از مقاطع پایین‌تر بر روی جانوران، گیاهان و … انجام می‌دهند.

مشهدی عباسی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این روش با نظام آفرینش نیز آشنا می‌شوند، بیان کرد: خوشبختانه استقبال خیلی خوبی در شهرستان دماوند از جشنواره جابر بن حیان صورت گرفته است و ما سال‌های گذشته در این جشنواره توانستیم رتبه‌های استانی و کشوری کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا