کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس از تبلیغات زود هنگام اجتناب کنند

image283413بخشدار رودهن با اشاره به اینکه قانون برای همه از جمله کاندیدای مجلس و همچنین مسئولین فصل الخطاب است گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تبلیغات زود هنگام اجتناب نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی اظهار کرد: باید با پرهیز از سیاسی کاری و حاشیه پردازی و گریز از حاشیه‌ها در چارچوب قوانین جاری مملکت فعالیت کنیم تا انتخاباتی در آرامش و با حضور گسترده برگزار نمایم.

بخشدار رودهن با اشاره به شعار سال تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: کشور باید در مسیر وحدت و همدلی حرکت کند تا در پایان سال شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه انتخابات باشیم و یکبار دیگر اتحاد و همدلی خود را به تمام جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه باید نشاط و امیدی که در جامعه ایجاد شده حفظ و تقویت کرد گفت: می‌توان این نشاط و امید را با برگزاری انتخابات سالم و حداکثری و انتخاب فرد اصلح برای ورود مجلس شورای اسلامی دوچندان کرد.

وی از تمامی مدیران دستگاه‌های دولتی سطح بخش خواست ضمن پرهیز از همراهی کاندیدا در مرا سمات و برنامه‌های تبلیغاتی ازهر گونه حمایت علنی از آنان خودداری کنند و همچنین کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند.

طاهرخانی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات سال جاری باید در مسیر اقتدار ملی حرکت کند گفت: کاندیدای احتمالی مجلس باید به قانون اشرافیت کامل داشته باشند و بعد برای ثبت نام خود برای شرکت در انتخابات به خوبی تصمیم گیری نمایند.

منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا