ساختمان مرکز آموزش بهورزی در دماوند افتتاح شد

مرکز آموزش بهورزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با حضور مسئولان شهرستانی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

13940609000606_PhotoL

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در حاشیه این در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در بازدیدی که سال گذشته توسط علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از شبکه بهداشت این شهرستان صورت گرفت، برنامه ریزی هایی جهت ساخت خوابگاه بهورزی انجام شده بود.

حسن خیرخواه افزود: با در نظر گرفتن بودجه ای از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اختیار شبکه بهداشت شهرستان، با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان پروژه تعمیر، تکمیل و ساخت خوابگاه بهورزی رقم خورد و امروز آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه دماوند و ورامین تنها شهرستان هایی هستند که دارای مرکز آموزش بهورزی می باشند، گفت:  با توجه به آزمون و مصاحبه ای که انجام شد در مهرماه سال جاری 13 نفر دانش آموز جدید بهورزی در این آموزشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: آموزشگاه بهورزی شبکه بهداشت دماوند در سه سال اخیر رتبه اول را در آموزشگاه های بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا