دشمن با تخریب شورای نگهبان و مجلس خبرگان درصدد نفوذ به کشور است/ دست دوستی با استکبار راه دیگر نفوذ به کشور

image353584امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تخریب شورای نگهبان و مجلس خبرگان است گفت: دشمن می‌خواهد از طریق سیاسی در کشور ما نفوذ کند و مسیری را که کشور ما در راه ولایت فقیه و صیانت از انقلاب اسلامی از طریق شورای نگهبان و مجلس خبرگان طی می‌‌کند را از بین ببرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران  در پاسخ به سوال “چگونگی راه‌های نفوذ استکبار به ایران” گفت: دشمن می‌خواهد از طریق سیاسی در کشور ما نفوذ کند و مسیری را که کشور ما در راه ولایت فقیه و صیانت از انقلاب اسلامی از طریق شورای نگهبان و مجلس خبرگان طی می‌‌کند را از بین ببرد.

وی افزود: دشمنان به دنبال آن هستند که اگر توانستند ماهیت این دو را تغییر بدهند و اگر نتوانستند ابهت شورای نگهبان و مجلس خبرگان را در نزد مردم بشکنند و خوردکنند تا از این طریق توانسته باشند ضربه خوبی به این دو مجموعه که حفاظ هستند و سلامت و اسلامیت مسئولین را تضمین می کنند زده باشند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تلاش دشمن در خصوص نفوذ و رخنه در زمینه فرهنگ و اقتصاد اظهار کرد: استکبار جهانی علاوه بر نفوذ در زمینه سیاسی به دنبال نفوذ در فرهنگ و اقتصاد مملکت ما هم است؛ مهم‌ترین مسئله‌ای که دشمن در زمینه فرهنگ آن را دنبال می‌کند اول گرفتن روحیه ما می‌توانیم است، بعد تبدیل استکبار سیتزی به استکبار دوستی، دادن دست دوستی با استکبار و انگلیس و امثال اینها و افزایش رفت و آمد و بی‌حجابی و هرزگی.

حجت الاسلام صدیقی گفت: در زمینه اقتصاد هم دشمن می‌خواهد ما به جای آن‌که خودمان به تولید و خودکفایی برسیم تبدیل به بازار مصرفی برای آنها شویم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان کرد: من به جرأت می‌توانم قسم یاد کنم که اگر دولت ما سماجت بیشتری به خرج می‌داد همان موریانه‌هایی که عهدنامه مشرکان را از بین بردند، همان‌ها این کاغذ پاره‌های تحریم‌ها را هم می‌جویدند.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا