دوری از حاشیه، برنامه های اصلی اصلاح طلبان/ انشقاق باعث عدم انسجام می‌شود

محمد رضا عارف در حاشیه همایش اصلاحات و اعتدال که در غرب استان تهران برگزار شد اظهار کرد: امروز یکی از مواردی که اصلاح طلبان به دنبال آن هستند عدم ورود به بحث هایی است که باعث میشود انسجام میانمان با خللی روبرو شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد رضا عارف در پاسخ به سوال خبرنگار قدس خبر در خصوص سخنان جنجالی که چندی پیش محمد صادق خرازی بیان کرده بود گفت:یکی از مواردی که هر از چند گاهی عنوان میشود موضوع فاصله میان اصلاح طلبان است و به دلیل اینکه خللی در انسجام حال حاضر اصلاح طلبان ایجاد نشود به طور کل در این بحث ها که حاشیه ای است وارد نشده و نخواهیم شد.
وی ادامه افزود: همانطور که شاهد بودید در سخنرانی که  در همایش  اصلاحات و اعتدال داشتم عنوان کردم ما تمام توان و ظرفیت های خود را در تام حوزه ها به کار گرفته ایم تا انسجام بین اصلاح طلبان را نسبت به گذشته افزایش داده و مستحکم تر کنیم.
رئیس بنیاد امید ایرانیان افزود: یکی یگر از موضوعاتی که در همایش نیز عنوان شد این است که ما به تمام جوانان این موضوع را نیز گوشزد میکنیم که از هرگونه بحث های حاشیه ای که موجب شود انشقاقی در میانمان  به وجود آید دوری کنند  چرا که اگر فاصله ای ایجاد شود نمیتوانیم به برنامه های خود مان که دستیابی به میزان اکثریت کرسی های مجلس است دست پیدا کنیم.

همایش اصلاحات
وی افزود: به واقع این موضوع را باید همه در نظر داشته باشند که ترین ضربه هایی که اصلاحات متحمل شده ناشی از تفرقه و اختلاف بوده و باید در نظر داشت که شکاف میان جریان ها و گروه های اصلاح طلب به ضرر همه ما تمام خواهد شد و ادامه داد: که کهن ترین حرفی که ما همیشه به آن تکیه داریم وحدت است و تمام افرادی که در این برهه زمانی همراه اصلاحات هستند باید در این مسیر حرکت کنند.
عارف گفت: انتخابات پیش رو را ما برنامه های متنوعی داریم که یکی از مهمترین این برنامه ها سرمایه گذاری بر روی جوانان و بانوان نخبه و برجسته است چرا که مهمترین اصلی که اصلاحات در همه حال در پی آن بوده است شایسته سالاری است.

همایش22

رییس بنیاد امید ایرانیان تفزود: ما امید داریم در این راه  حرکت ها به صورت اجماع باشد و همه همراهان در برنامه ها تکروی نداشته باشند  چرا که در یک جریان مهمترین موضوع حرکت جمعی برای یک هدف است و اگر این چنین نباشد به اهداف و آرمان ها دست پیدا نخواهیم کرد.
وی در پایان  خاطر نشان کرد: توصیه ما به جوانان این است که در این مسیر یعنی مسیر وحدت و یکپارچگی و انسجام حرکت کنند چرا که در راس امور ما رسیدن به حد اکثر کرسی های مجلس و این مهم تنها در سایه یکدلی و یکزبانی و انسجام بینمان  امکان پذیر خواهد بود.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا