اسامی خائنین بالاخره افشا خواهد شد

نوری در تاریکخانه اصلاح طلبان!درحالی جریان اصلاحات صادق خرازی را متهم به فروش نسخ خطی قدیمی کرده است که به نظر میرسد از این روند ” لو دادن” همدیگر در این جریان ادامه خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، همه چیز از یک مصاحبه با نشریه مثلث آغاز شد. صادق خرازی که از سنگ اندازی های یکی دو سال اخیر اصلاح طلبان تندرو در برابر حزب نوپای “ندا” به سطوح امده بود نوری بر تاریکخانه اصلاح طلبان تابانید. خرازی در مصاحبه با مثلث گفت: “…اینکه بروند و اتهام بزنند و بدو بیراه بگویند و شانتاژ کنند را قبول ندارم. کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن ‌گرا می‌دادند؛ من آنها را به‌عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم. لیست‌شان را هم دارم و اگر قرار باشد روزی ارائه دهم، ارائه خواهم داد. منتها به سیستم امنیتی نخواهم داد و اگر بخواهم بدهم به مردم ایران ارائه می‌دهم…”.

این مصاحبه از یک سو استقبال اصولگرایان را به همراه داشت و از سوی دیگر هجمه سنگین هم حزبیان اصلاح طلبش را. فشارها بر خرازی تا جایی افزایش یافت که وی در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح طلب سخنان خود را تحریف شده عنوان کند. اما هجمه اصلاح طلبان به خرازی ادامه داشت و در تندترین واکنش عبدالله رمضان زاده (که در جریان فتنه به حبس محکوم شده بود) در صفحه شخصیش نوشت:” به نظر شما لیست دیپلمات‌های قاچاقچی نسخ خطی کتاب‌های قدیمی در جیب کیست؟!” سایر اصلاح طلبان تندرو نیز با تکیه بر همین جمله رمضان زاده هجمه هایی را علیه صادق خرازی داشتند.

درگیری میان اصلاح طلبان حبس کشیده در جریان فتنه و صادق خرازی به عنوان عضو شورای مرکزی حزب ندا سرانجام به استعفای خرازی از ندا انجامید اما اعضای شورای مرکزی حزب ندا نه تنها با استعفای خرازی موافقت نکردند بلکه پاسخ های تند و تیزی نیز به منتقدین سخنان صادق خرازی دادند. سعید نورمحمدی در پاسخ به هجمه های محمدعلی ابطحی که خرازی را اصلاح طلب بدلی خوانده بود گفت: “بهتر است بعضی از دوستان مواضع خود و سخنانی که علیه اعضای ارشد اصلاحات در همین چند سال پیش گفته اند را مرور کنند” (منظور نور محمدی اعترافات ابطحی در دادگاه وی در جریان فتنه است). عدم پذیرش استعفای خرازی از حزب ندا پایانی بود بر جنجال دو هفته ای در تاریکخانه اصلاح طلبان.

نوری در تاریکخانه اصلاح طلبان

ماجرای فوق با همه حواشی اش در میان اخبار به فراموشی سپرده شد اما در این میان چند نکته قابل تامل مطرح شد. اول آنکه در دوره اصلاحات ایا وطن فروشی آنقدر مرسوم بوده که نه یک نفر یا دو نفر بلکه یک لیست از گرا دهندگان به دشمن در اختیار صادق خرازی است؟ با این اوصاف جریان اصلاحات با کدام استدلال انتظار دارد دوباره به صحنه سیاسی کشور بازگردد؟

نکته دوم سخنان رمضان زاده است. او از تجارت نسخ خطی کتب قدیمی و لیستی از دیپلماتهای دوره اصلاحات سخن گفته است! گویا علاوه بر فروش اطلاعات که خرازی مطرح کرده، نوعی فروش کشور و میراث تاریخی نیز مرسوم بوده است. اصلاح طلبانی که در دوره احمدی نژاد نگران آثار تاریخی کشور و به زیر اب رفتن نقش رستم بودند (تجمعات در خصوص آبگیری سدی در نزدیکی مرودشت ) خود تاجر اشیا و کتب تاریخی ایران بودند! ادعای رمضان زاده را ابطحی نیز تایید می کند. او در فیسبوکش نوشت : “عبدالله رمضان زاده در این رابطه نوشته لیست دیپلمات های قاچاقچی نسخ خطی کتاب های قدیمی در جیب کیست. البته قاچاق زیر خاکی هم اضافه کنید راه دوری نمی رود.”

به نظر می رسد ادامه جنجل اخیر صادق خرازی چهره واقعی تری از اصلاح طلبان تندرو نمایان کند. این تنها نوری بود که ناخواسته صادق خرازی به تاریکخانه اصلاح طلبان تابانید.

منبع: افکار خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا