افتتاح پروژه های عمرانی توسط وزرا و مسئولین غیر مسئول

افتتاح پروژه های عمرانی توسط وزرا و مسئولین غیر مسئولدر روزهای اخیر و همزمان با هفته دولت شاهد افتتاح چندین پروژه عمرانی هستیم که برخی از این پروژه ها توسط وزرا و مسئولینی افتتاح می شود که هیچ ارتباطی با حیطه کاری آنها ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، به مناسبت هفته دولت برخی وزرا و مسئولین دولت برای افتتاح پروژه ها به شهرهای مختلف سفر کردند تا پروژه های به بهره برداری رسیده را افتتاح کنند.


انتظار این بود تا وزرا پروژه های مرتبط با حوزه کاری خود را افتتاح کنند اما نکته جالب اینجاست که برخی وزرا پروژه هایی را افتتاح کردند که هیچ ارتباطی با حیطه کاری و وزارتخانه آنها نداشت.

البته چند مقام مسئولین در نهاد ریاست جمهوری که وظیفه و کار آنها با پروژه ها هیچ ارتباطی نداشته، با سفر به شهرها این پروژه ها را افتتاح کرد.

بعنوان مثال روز پنج شنبه راه اندازی فاز اول خط یک قطار شهری تبریز با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه به استان اردبیل رفت و پروژه های گازرسانی در این استان را افتتاح کرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان روز پنج شنبه با حضور در استان مازندران دو راه روستایی و یک هتل گردشگری در شهرستان محمودآباد مازندران را افتتاح کرد.

افتتاح طرح پیوند (انتقال باند پهن درون استانی)، ۵۱۵ پروژه مخابراتی و ۸۰۰ کیلومتر فیبرنوری درون استانی در استان اصفهان در روز پنج شنبه از سوی محمدجواد ظریف وزیر خارجه صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسملین سید محمود علوی روزجمعه با سفر به یزد ۱۲۶ پروژه حوزه صنعت برق در استان مرکزی را افتتاح کرد.

مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز روز جمعه با سفر به استان کرمانشاه، سالن بین المللی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه را افتتاح کرد.

افتتاح ۱۴۱ کلاس درس استان گیلان توسط مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور صورت گرفت.

مرتضی بانک معاون سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز روز جمعه به قزوین رفت خط شش بانده قزوین به اقبالیه و سالن ورزشی شهید محلاتی کوثر را افتتاح کرد.

منبع: افکار خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا