تلاش برای اعلام وصول استیضاح گودرزی در مجلس/ نمایندگان امضا را پس نگرفتند

تلاش برای اعلام وصول استیضاح گودرزی در مجلس/ نمایندگان امضا را پس نگرفتندنماینده اسدآباد در مجلس از تلاش برای اعلام وصول استیضاح محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان امضاهای خود را پس نگرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارخبر با بیان اینکه یک هفته از تهیه طرح استیضاح محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان می گذرد، تصریح کرد: در جلسه امروز مجلس تلاش می کنیم تا این استیضاح روند قانونی خود را طی کند.

وی با اشاره به ضرورت ارجاع این استیضاح به کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در جلسه علنی چهارشنبه گذشته مجلس نمایندگان متقاضی استیضاح طرح را با ۴۵ امضا تحویل محمدحسن ابوترابی رئیس وقت جلسه مجلس دادند که قرار بود به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شود تا با حضور وزیر نشست مشترکی میان متقاضیان و وزیر برگزار شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگراین رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه هیچ یک از امضا کنندگان استیضاح امضای خود را پس نگرفت، افزود: ما در جلسه امروز مجلس پیگیری خواهیم کرد تا این استیضاح هر چه سریعتر در مجلس مطرح شود.

نعمتی با بیان اینکه این استیضاح بیش از ۱۰ محور دارد، گفت: لجام گسیختگی‌ها در ورزش کشور بخصوص در فوتبال، مرخصی های مکرر کی‌روش، دخالت نابجا در عزل و نصب‌ رؤسای فدراسیون‌ها، عدم اجرای قانون درخصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس٬ عدم برنامه وزارت ورزش و جوانان برای معاونت جوانا و٬ بی توجهی به شهرستان‌ها و نقاط محروم کشور از جمله موارد این استیضاح است.

منبع: افکار خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا