برنامه اصلاح طلبان برای ورود به فضای مجازی

273406در یکی از جلسات اخیر اصلاح طلبان که با حضور چند تن از بزرگان اصلاح طلب برگزار شد، فعالین اصلاح طلب به این نتیجه رسیده اند که باید برای شبکه های مجازی و موبایلی برنامه ریزی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، تنها چند ماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و همه جریان های سیاسی در کشور برای رسیدن به کرسی های سبز بهارستان در این روز ها تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

اصلاح طلبان نیز که در جریان فتنه 88 و حضور بسیاری از آنها در این فتنه، بدنه اجتماعی خود را از دست دادند، از همه شرایط موجود به علاوه همراهی دولت با آنها استفاده کرده تا شاید بتوانند کرسی های نمایندگی را تصاحب کنند.

هر چند برای چند دوره متوالی اکثریت این کرسی ها در دست نمایندگان اصولگرا بوده است اما اصلاح طلبان نمی خواهند این فرصت را از دست داده و دوباره این مجلس را به دست اصولگرایان بدهند.

از طرف دیگر برای پیش برد اهداف خود جلسات مختلفی در همه استان ها با مرکزیت تهران برگزار می کنند تا نتایج بهتری را در این انتخابات به دست بیاورند.

در یکی از جلسات اخیر اصلاح طلبان که با حضور چند تن از بزرگان اصلاح طلب برگزار شد، فعالین اصلاح طلب به این نتیجه رسیده اند که باید برای شبکه های مجازی و موبایلی برنامه ریزی کنند.

در این جلسه برخی چهره ها و سرشاخه های شبکه‌ةای موبایلی هم حضور داشتند که در رابطه با انتخابات تذکر های لازم از سوی اصلاح طلبان را دریافت کرده و برای اثرگذاری بیشتر توجیه شدند.

در این جلسه تعدادی از فعالین فضای مجازی که طرفدار دولت هم بودند به علاوه برخی از روزنامه نگاران اصلاح طلب هم حضور داشتند.

در ادامه این جلسه این افراد موظف شدند برای دولت و اصلاح طلبن نظرسنجی های مختلف و متفاوتی را برای بررسی میزان مقبولیت انجام دهند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا