سفر رئیس‌جمهور به دماوند در ماه جاری/ تکمیل پروژه‌ها با پیشرفت بیش از 70 درصدی

139212070925279182213403فرماندار دماوند از سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان در ماه جاری خبر داد و گفت:‌ درصدد هستیم تا پروژه‌های عمرانی که بیشتر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تکمیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی‌فرد امروز به مناسبت آغاز هفته دولت با بیان اینکه درآمد‌های دولت نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: در دولت قبل روزی دو میلیون بشکه نفت با قیمت 110 تا 120 دلار تولید می‌شد که این رقم به دلیل تحریم‌ها و شرایط بین‌المللی اکنون با تولید یک‌ میلیون بشکه نفت با قیمت 50 دلار رسیده است.

وی با اشاره به کاهش درآمد‌های نفتی و وجود تحریم‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: در حوزه نفتی کاهش درآمد داشتیم و همچنین برای واردات اقلام مورد نیاز در شرایط تحریم هزینه بیشتری را متحمل شده‌ایم، زیرا باید برای واردات کالاها از کشور سومی درخواست می‌کردیم که این مسئله خود هزینه‌ها را چند برابر می‌کرد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به کمبود درآمد‌های دولت و تأثیر آن در بودجه دماوند اضافه کرد: با توجه به این کمبود منابع مالی، سیاست‌های شهرستان دماوند بر این است تا پروژه‌های عمرانی که بیشتر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند را تکمیل و از ایجاد پروژه جدید جلوگیری کند تا اعتبارات پیش‌بینی شده برای امور مهم مردم اختصاص یابد.

محمودی‌فرد در مورد مشارکت بخش خصوصی در شهرستان دماوند نیز گفت: بخش خصوصی در دماوند شورایی را تشکیل داده است که بنده به طور مستمر در جلسه‌های این مجموعه شرکت می‌کنم و احداث پروژه مجتمع تجاری معلم، هتل و جاده سرهار از نتایج این نشست بوده است.

وی با اشاره به رشد و توسعه شهرستان دماوند افزود: با توجه به توسعه و رشدی که این شهرستان در طول چند سال اخیر داشته است تلاش بر این است که از رئیس‌جمهور برای سفر به این شهرستان دعوت شود که احتمالاً حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در شهریورماه سال جاری به شهرستان دماوند سفر خواهد کرد.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص صنعت گردشگری شهر دماوند خاطرنشان کرد: شهر دماوند جزء 11 شهر نمونه گردشگری مورد مصوب دولت قرار گرفته است؛ بنابراین باید به این موضوع توجه بیشتری شود و نگاه بلندمدتی برای ارتقای بیشتر صنعت گردشگری در دماوند داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا