جواد خاكساري سرپرست شهرداري آبسرد شد

در جلسه‌اي با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر آبسرد و مسئولان شهرداري جواد خاكساري به عنوان سرپرست شهرداری آبسرد معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رئيس شوراي اسلامي شهر آبسرد ضمن تبريك به سرپرست جديد شهرداري آبسرد اظهار کرد: پرویز قنبري شهردار سابق اين شهر، داراي تجربيات فراوان مديريتي بودند كه در مدت دو سال تمام آموزه‌هاي خود را در راستاي اعتلاي شهر آبسرد در تلاش شبانه روزي بكار گرفته بود.

بابك همايونفر افزود: در پي رايزني‌هاي صورت گرفته در شورا با اكثريت آراء،  جواد خاكساري از نيروهاي ارزشي، بومي و خدوم  به عنوان سرپرست شهرداری آبسرد معرفی می‌شود.

وي بیان کرد: اميدواريم ضمن همكاري تنگاتنگ با سرپرست جديد شهرداري و عملكرد در چارچوب قوانين از دامن زدن به شايعات و حواشي خوداري نماييد.

عضو شوراي اسلامي شهر آبسرد ضمن تبريك به ” جواد خاكساري” گفت: هر فردي در كنار نقاط ضعف نقاط قوت هم دارد كه بهتر اين است بجاي اشاره به ضعف افراد به نقاط قوت آنها صحه گذاشت و منكر زحمات ارزشمند افراد نشد.

در ادامه جلسه سيد مجتبي حسيني اين عضو شوراي اسلامي شهرضمن تاكيد بر پرهيز از شايعات تصريح كرد: كادر مديرتي شهرداري نبايد با پرداختن به حواشي انژري مديريتي را تحت الشعاع قرار دهند.

حسيني افزود: جواد خاكساري با اكثريت آراء در شوراي اسلامي شهر به عنوان سرپرست انتخاب گرديد به اميد اينكه ضمن تعامل و همكاري دو جانبه در راستاي آباداني شهر گام هاي موثري برداشته شود.

سيد حسين يوسفي عضو ديگر شوراي اسلامي شهر آبسرد نيز در اينباره گفت: اميد است سرپرست جديد شهرداري با مشاوره ها و راهنمايي هاي “كاظم شريف آهي” بعنوان مشاور ارشد و همكاري هاي پرسنل دوره مديريتي موفقي را پشت سر بگذارد.

يوسفي احترام به جايگاه مردم و شورا را حائز اهميت دانست و گفت: خادمين مردم در شهرداري با حفظ شان و جايگاه مردم و جايگاه شوراي اسلامي شهر در اذهان عموم ماندگار مي شوند و مديران شهري بايد اين نكته را هميشه مد نظر داشته باشند.
در ادامه جواد خاكساري ضمن تشكر از حسن اعتماد اعضاي شورا در انتخاب وي، از همكاري هاي دلسوزانه پرويز قنبري بعنوان شهردار سابق در رسيدگي و پيگيري هاي امورات خدماتي و عمراني تشكر كرد و گفت: شرايطي را كه در آن قرار داريم حاصل زحمات شهردار سابق طي دوسال گذشته مي باشد كه جاي قدرداني دارد.

سرپرست جديد شهرداري آبسرد در ادامه به برنامه هاي پيش رو پرداخت و بيان كرد: آنچه را كه در آينده نزديك در الويت كاري قرار خواهيم داد پيگيري پروژه هاي نيمه تمام شهر مي باشد كه اين موضوع جديدت همكاران را مي طلبد.

لازم به ذكر است پرويز قنبري از تاريخ 5/9/92 تا 1/6/94 در شهرداري آبسرد براي دومين بار(82-85 دور اول مديريتي ايشان) بعنوان شهردار مشغول به خدمت بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا