نصب تجهیزات سینمایی در مجتمع فرهنگی کوثر دماوند

محمود پوردیوان بیگی مقدمرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند به تجهیزات سینمایی مجهز شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود پوردیوان‌بیگی‌مقدم با اشاره به تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری کوثر شهر دماوند به سیستم آپارات سینمایی اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات سینمایی در شهرستان دماوند، سال گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان پیگیری‌هایی را در خصوص دریافت تجهیزات سینمایی برای فرهنگ‌سراها و سینما پرستوی دماوند انجام داد.

وی ادامه داد: در بازدید‌هایی که کارشناسان مؤسسه‌های‌ طرف قرارداد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سالن‌های سینما پرستو و فرهنگ‌سراهای دماوند انجام دادند، نقطه نظراتی درباره اختصاص تجهیزات سینمایی به این مکان‌های فرهنگی پیشنهاد شد تا این سالن‌ها به سیستم صوت و آپارات مجهز شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: سالن مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند در پیگیری‌های صورت گرفته به سیستم آپارات و صوت مجهز شد؛ ولی اطلاع دقیقی نسبت به پیگیری مالک سینما پرستو برای تجهیز این سیستم نداریم و گویا تاکنون در این زمینه اقدام خاصی انجام نشده است.

پور‌دیوان‌بیگی‌مقدم گفت: در حال حاضر، سالن مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند به سیستم آپارات مجهز شده و برای اکران بزرگ‌ترین فیلم جهان اسلام یعنی «محمد رسول‌الله (ص)» در هفته‌های آینده آماده خواهد شد.

این مسئول تأکید کرد: سهمیه شهرستان دماوند برای تجهیزات سینمایی دو سیستم آپارات بود که به علت پیگیری نکردن مالک خصوصی سینما پرستو دماوند،‌ سهمیه یکی از این آپارات‌ها از دست رفت و ما نتوانستیم سالن مجتمع فرهنگی و هنری وصال رودهن را نیز تجهیز کنیم و برای سال‌های آینده این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: هزینه آزاد تجهیزات آپارات همراه با سیستم صوتی بالغ‌بر 80 میلیون تومان بوده که هزینه آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است و این موضوع یکی از حمایت‌های این وزارتخانه از شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا