فعالیت 20 نانوایی فاقد پروانه کسب در دماوند

634963518231008386رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان دماوند از فعالیت 20 نانوایی فاقد پروانه کسب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیامک نظامی اظهار کرد: تعداد اعضای صنف قنادان و نانوایان دماوند به طور کلی، 185 نفر است که از این تعداد، 150 نفر عضو صنف نانوایان و 35 نفر نیز عضو صنف قنادان هستند.

وی در خصوص پروانه کسب اعضای این اتحادیه تصریح کرد: از صنف نانوایان، 130 نفر دارای پروانه کسب و 20 نفر فاقد پروانه هستند؛ همچنین از 35 نفر عضو قنادان شهرستان دماوند، 20 نفر دارای پروانه کسب و 15 نفر نیز فاقد پروانه محسوب می‌شوند.

رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان دماوند با اشاره به مشکلات اعضای فاقد پروانه کسب از این اتحادیه اضافه کرد: مشکلات بهداشتی باعث شده در حال حاضر این افراد موفق به دریافت پروانه کسب نشوند.

نظامی درباره دوره‌های آموزشی برگزار شده برای صنف نانوایان از سه سال گذشته تاکنون افزود: در این زمینه، در سال 92 حدود 80 نفر، ‌در سال 93 حدود 20 نفر و در سال جاری حدود 60 نفر در کلاس‌های آموزشی برگزار شده شرکت کردند و در حال حاضر، برای صنف قنادان دوره‌های آموزشی نداریم.

وی در خصوص تأمین مواد اولیه قنادان در شهرستان دماوند بیان کرد: آرد مصرفی این شهرستان بیشتر از گرگان تأمین می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان دماوند در خصوص شکایت‌های مردمی گفت: تاکنون پنج فقره شکایت مردمی به این اتحادیه ارجاع شده که بیشتر این شکایت‌ها مربوط به نرخ شیرینی‌ها بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا