همایش بزرگ قرآنی شرق استان تهران در رودهن برگزار شد

همایش بزرگ قرآنی شرق استان تهران با محوریت اختتامیه طرح رحله  با تجلیل از 200 فعال قرآنی در سالن آنفی تئاتر دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد.

photo_2015-08-22_21-04-50

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مدیح امام جمعه بخش رودهن در همایش بزرگ قرآنی شرق استان تهران اظهار کرد:  از سال گذشته تاکنون در کنار شورای فرهنگ عمومی در شهر رودهن چندین کارگروه تخصصی راه‌اندازی شد که دو کارگروه برداران و خواهران در بخش قرآنی  با شرح وظایف و ساختار مشخص فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: این دو کارگروه تخصصی موفقیت‌های فراوانی را به دست آوردند و زیر نظر شورای فرهنگ عمومی، دبیر این شورا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش رودهن تشکیل شد.

امام جمعه بخش رودهن با بیان اینکه با فعالیت این دو کارگروه قرآنی در سال گذشته شاهد کسب موفقیت‌های بسیاری هستیم، گفت:  که این کارگروه قرآنی راه‌اندازی تاکنون بیش از سه هزار فعال قرآنی شامل استاد و مربی و خادم و … در بخش رودهن را شناسایی کرد.

مدیح ادامه داد: در ماه مبارک امسال فعالیت‌هایی به صورت مضاعف با مدیریت مربیان قرآنی و   روحانیان صورت گرفت که فضای بخش رودهن اسلامی، دینی، انقلابی و به ویژه قرآنی شد.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر این دو کارگروه گفت: برای هر کدام با در نظر گرفتن سهمیه‌ای مشخص،  100 مربی قرآنی در دو بخش خواهران و برادران  تربیت کنند و تا پایان سال جاری به جمع فعالان قرآنی افزوده شود.

امام جمعه بخش رودهن از فعالیت دو موسسه قرآنی شکوفه‌های انتظار و جامعة القرآن کریم خبر داد و عنوان کرد: در موسسه شکوفه‌های انتظار 15 نفر از فعالان قرآنی در دو ماه موفق به حفظ چهار جزء قرآن کریم شده‌اند که در این همایش از این عزیزان  تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا