داور اعصاب بازیکنان صبا را به‌هم ریخت

داور اعصاب بازیکنان صبا را به‌هم ریختسرمربی صبا با اشاره به اینکه در این بازی در حالی پنالتی اعلام شد که اصلا آن صحنه پنالتی نبود گفت: وقتی از بازی بیرون می‌آمدیم در حالی که تماشاچی بد و بیراه می‌گفت داور هم ایستاده و پاسخ وی را می‌داد امیدوارم که کمیته داوران و فدراسیون اقدام این داور را مشاهده کنند.

ه گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی دایی امشب پس از تساوی تیمش در دیدار صبای قم و گسترش فولاد با اشاره به اینکه در نیمه نخست بازی صبا بازی خوبی انجام نداد و تیم گسترش بازی بهتری ارائه کرد گفت: آنها در نیمه اول می‌توانستند که به گل نخست بازی برسند و این در حالی است که بر خلاف روند بازی ما به گل نخست رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست نباید ما برنده میدان بودیم و بر خلاف روند بازی به گل رسیدیم اظهار کرد: در نیمه دوم شرایط تفاوت کرد و در حالی که بازی خوبی را شروع کرده بودیم یک پنالتی برای حریف از سوی داور اعلام شد و این مسئله موجب به هم ریختن تیم ما شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه داور اعصاب بازیکنان تیم ما را به هم ریخت گفت: امیدواریم که کمیته داوران نسبت به همه بازی‌ها با دقت نظر اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بررسی‌ها فقط در یک برنامه تلویزیونی صورت می‌گیرد که آن هم توپ‌های داخل محوطه جریمه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

دایی با اشاره به اینکه در این بازی در حالی پنالتی اعلام شد که اصلا آن صحنه پنالتی نبود بیان کرد: بازی قبلی نیز گلی که خوردیم خطا نبود.

وی افزود: وقتی از بازی بیرون می‌آمدیم در حالی که تماشاچی بد و بیراه می‌گفت داور هم ایستاده و پاسخ وی را می‌داد؛ اگر خانزاده به دلیل درگیری با تماشاگران محروم شد امروز بدتر از آن را از سوی داور بازی شاهد بودیم.

سرمربی صبا تصریح کرد: امیدوارم که کمیته داوران و فدراسیون اقدام این داور را مشاهده کرده و این کار را با اقدامی که خانزاده انجام داد مقایسه کنند؛ امروز خانزاده در چه وضعی است؟

وی تاکید کرد: اگر یک بازیکن ملی پوش با حرکت خود ۶ ماه محروم می‌شود باید داور این بازی چقدر محروم شود؟ ممکن است باز هم بگویند دایی درباره داوری صحبت کرد، ما مجبور هستیم وگرنه ما هم می‌توانیم کنار بنشینیم و بگوییم افراد دیگر در این خصوص سخن بگویند.

دایی با اشاره به اینکه دو سوت نادرست تیم را به هم می‌ریزد گفت: داوری یک جز فوتبال است و اگر به دنبال فوتبال خوب هستیم باید همه این فوتبال خوب باشد.

وی با بیان اینکه با فوتبال یک طرفه پیشرفتی نخواهیم داشت تصریح کرد: وقتی که داوری خوب بود من هم می‌توانم درباره مسائل فنی تیمم تمرکز کنم.

سرمربی تیم فوتبال صبا درباره نارضایتی سرمربی گسترش فولاد از داوری افزود: خوب است که سرمربی گسترش هم درباره داوری صحبت کرده تا مشخص شود که هر دو تیم ناراضی هستند.

وی تاکید کرد: امیدواریم که کمیته داوران بررسی‌های لازم را داشته باشد و مشخص شود نحوه قضاوت چرا به گونه‌ای بوده که هر دو تیم ناراضی هستند.

دایی در خصوص اشتباه حامد لک گفت: نباید از بازی خوب حامد لک بگذریم؛ او چند توپ خوب را گرفت که البته یک اشتباه هم داشت که خوشبختانه به گل تبدیل نشد.

وی با اشاره به اینکه لک باید تمرکز خود را بیشتر کند خاطرنشان کرد: لک باید قدر خود را بداند، توپ‌هایی که او در نیمه دوم گرفت توپ‌هایی بود که دروازه‌بانان بزرگ می‌گیرند.

سرمربی صبای قم ورود کریم اسلامی به زمین و سپس تعویض وی را مورد توجه قرار داد و گفت: کریم اسلامی در حالی به زمین آمد که خیلی وقت بود بازی نکرده بود و من او را وقتی به زمین آوردم دیدم آماده نیست و اشتباه کردم.البته برای بازی‌های بعد روی کریم حساب کرده‌ایم.

منبع: افکار خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا