صحنه حساس “بادیگارد” حاتمی‌کیا در پادگان حیدرکرار دماوند؛ پرویز پرستویی گلوله می‌خورد/ پرتاب خبرنگاران بر اثر عملیات انتحاری

فردا پرویز پرستویی که در جدیدترین اثر حاتمی کیا نقش”بادیگارد” را ایفا می کند، فردا در انفجار پادگان حیدر کرار دماوند گلوله می خورد.

“ابراهیم حاتمی کیا “در ادامه فیلمبرداریبادیگارد” حالا  مشغول فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به به جاده فیروزکوه بعد از آب سرد در پادگان حیدرکرار با بازی “پرویز پرستویی” و “مریلا زارعی ” است.

در روزهای آینده نیز حاتمی کیا سکانس انفجاری که در این پادگان رخ می‌دهد را فیلمبرداری می‌کند. در این سکانس یک فرد انتحاری بمبی را منفجر می‌کند و عده‌ای از خبرنگاران و افراد  همراه با این انفجار پرتاب می‌شوند.

بنابراین گزارش در این سکانس “پرویز پرستویی” که در این فیلم نقش”بادیگارد” را ایفا می‌کند گلوله می‌خورد که اما ” مریلا زارعی که نقش “راضیه” همسر “پرستویی”  را ایفا می‌کند دچار مشکلی نمی‌شود.

گفتنی است در سکانس قبل از انفجار یکی از هنرهای بلوچی  نامه‌ای را برای رساندن به‌دست بادیگارد“پرویز پرستویی”  تا جلوی یک هلیکوپتر می‌برد و به او می‌دهد که جریاناتی را ایجاد می‌کند.

یادآور می‌شود بازیگران  امروز و فردا در “بادیگارد“علاوه بر پرستویی و زارعی، پدرام شریفی، محمد رباعی و حمیدرضا سلیمانی هستند.

بنا بر این گزارش از فردا و همزمان با انفجار انتحاری گروه بدلکاران جیمز باند رسماً کار خود را آغاز می‌کنند.

گفتنی است صحنه گلوله خوردن “پرویز پرستویی” را نیز گروه بدلکاران جیمز بایند انجام می‌دهند.

از نکات حاشیه‌ای امروز، دعوای لفظی بین مریلا زارعی و حاتمی کیا بر سر اختلاف‌نظر بود که قرار شد فردا فیلم‌برداری سکانس‌های امروز تکرار شود.

محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سیداحسان امانی، امیر محمدی، علی گلبهاران، حامد شیخی دیگر بازیگران «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا هستند.

در خلاصه داستان فیلم هم آمده است: “چرا اینقدر دیر اومدی؟ مأموریت بودم. شغلت چیه؟ تو حفاظتم. نگهبانی؟ محافظم. آهان پس بادیگاردی

فهرست عواملی که تاکنون همکاری‌شان با ابراهیم حاتمی‌کیا در این پروژه قطعی شده بدین شرح است: نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: محمدصادق آذین، مدیر پروژه: احسان محمدحسنی، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: دکتر محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، گروه بدلکاران: ارشا اقدسی، مهسا احمدی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا صالحی، بازیگردان: رضا بختیاری، عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا، مدیر تدارکات: محمدرضا صادق، مستندسازی پشت‌صحنه: یوسف حاتمی‌کیا و مجری‌طرح: پژمان لشکری‌پور.

پیش‌تولید این فیلم سینمایی از نیمه اردیبهشت‌ماه و با برگزاری جلسات فیلمنامه خوانی و همزمان بازنویسی نهایی فیلمنامه و انتخاب عوامل فیلم آغاز شد و مراحل فیلم‌برداری کار از 10 تیرماه کلید خورد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا