شهید افغان به یاد حضرت علی‌اکبر (ع)، جان خود را فدای دفاع از حرم حضرت زینب (س) کرد+فیلم

534534امام جمعه دماوند گفت: شهید 18 ساله‌ افغان به  یاد حضرت علی‌اکبر (ع)، جان خود را در دفاع از حرم حضرت زینب (س) فدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی  در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: حضور مردم افغانستان در ایران اسلامی فرصت مغتنمی برای نشان دادن ظرفیت های فروان این عزیزان در کنار محرومیت‌ها و مظلومیت‌ها سرشار از عشق به اهل بیت است.

وی افزود: شهید آصف حیدری، نمونه‌ای از شهدای بزرگوار و گرانقدرمان از کشور اسلامی است که همچون جوانان ایرانی در هشت دفاع مقدس در مقابل با تجاوزگران به مملکت اسلامی ایستادگی کردند و امروز شاهد حضور این جوانان در میدان دفاع از حریم اهل بیت مقابله دشمنان هستیم.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: امیدواریم این رشادت‌ها و شهامت‌های این عزیزان برای ملت ایران یک نقطه افتخار باشد و ایران اسلامی به عنوان مکان امن و پناه همه  آزادگان، امروز افتخار پذیرای چنین بزرگوارانی را برعهده دارد که در آینده در دفاع از ارزش‌های اسلامی و در رکاب حضرت بقیه الله از و نمایندگان آن حضرت در کشورهای اسلامی باشند.

علاءالدینی با اشاره به شعار وحدت و همدلی از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: با ایجاد وحدت و همدلی در جامعه اسلامی و با توجه به ظرفیتی‌های امروز مسلمانان و مقاومت ملت اسلامی، تلاش و برنامه ریزی‌های تفرقه‌انگیز دشمن با ایجاد گرو‌ های داعش و النصره مانع  از بین بردن موانع اتحاد مسلمین است.

لازم به ذکر است صبح امروز مراسم تشییع دومین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)، شهید آصف حیدری در دماوند برگزار شد. خانواده این شهید، شهیدان زیادی را در افغانستان برای دفاع از حریم تشیع تقدیم کرده‌اند و چند تن از برادران این شهید نیز در دفاع از ارزش‌ها در مبارزه با گروهک‌‌های تکفیری طالبان به شهادت رسیده‌اند.  پدر شهید حیدری برای سفر به کربلای معلی به ایران سفر می‌کند که متوجه شهادت فرزند خود در دفاع از حرم حضرت زینب (س) می‌شود؛ مادر این شهید نیز در کشور افغانستان حضور دارد و از شهادت فرزند خود اطلاعی ندارد که بر روی دوش مردم ایران اسلامی تشییع شده است.

*اخبار مرتبط

تشییع پیکر دومین شهید افغان مدافع حرم در دماوند+فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا