قمه کشی در وسط خیابان برای زورگیری از زن جوان

قمه کشی در وسط خیابان برای زورگیری از زن جوان۳ جوان شرور که با قمه و چاقو از زنان و مردان زورگیری می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از افکارنیوز، ساعت ۱۹:۰۴ هجدهم تیرماه بر اساس اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر قمه کشی در شهرک لاله،بلافاصله تیمی از ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری ۱۶۴قائم به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل زن جوانی به نام “نسترن” به واحد گشت مراجعه کرده و اظهار داشت ۳نفر به هویت های “منصور”، “شاهرخ” و “فرامرز” او را با قمه تهدید نموده اند و پس از حضور ماموران عدد قمه را به داخل شمشاد های کنار جاده پرت کردند.

شاکی ادامه داد:متهمان با یک دستگاه خودرو مزدا ۳ اقدام به بستن خیابان با قمه نموده اند و قصد اخاذی کردن را داشته اند.

در نهایت با بررسی ماموران و با همکاری دیگر واحدهای گشتی خودرو مزدا توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و متهمان نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شدند و پس از بررسی خودرو از داخل آن یک چاقو یک اسپری اشک آور کشف گردید.

سرهنگ حمزه علی نادری رییس کلانتری ۱۶۴قائم درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان در کلانتری به جرم خود مبنی بر تهدید شهروندان با قمه و گاز اشک آور جهت زورگیری معترف شدند که در این رابطه پرونده تشکیل و هر سه متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا