تخریب ۱۲۵ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در رودهن و آبعلی

reza taher khaniبخشدار رودهن گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون، ۱۲۵ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش رودهن از توابع شهرستان دماوند تخریب شد.
رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 125 حکم قضایی در ارتباط با ساخت‌وسازهای غیرمجاز اجرا و اراضی تصرف‌شده در حریم شهرهای رودهن و آبعلی که متعلق به راه و شهرسازی و اراضی کشاورزی بود، با اجرای حکم، رفع تصرف شد.
وی افزود: بعد از اخطار اولیه، با هماهنگی قوه قضائیه و نیروی انتظامی، با صدور حکم از دادگاه موارد تصرفی رفع خواهد شد؛ خوشبختانه این ساخت‌وسازها مربوط به سال‌های قبل است. از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ تصرف و ساخت‌وساز غیرمجازی گزارش نشده است.
بخشدار رودهن در خصوص حفظ اراضی ملی و مدیریت پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز تأکید کرد: در ابتدای سال، یک گشت مشترک راه و شهرسازی، منابع طبیعی، امور آب، شهرداری‌های رودهن و آبعلی و جهاد کشاورزی با نظارت بخشداری در دو شیفت کاری راه‌اندازی شد که تمام منطقه را نظارت خواهد کرد.
لازم به ذکر است در روزهای آغازین این طرح، با گزارش اراضی تصرف‌شده در روستای چناران، رفع تصرف و حکم 125 قضایی اجرا شد. بعدازاین مورد، تخلف و یا ساخت‌وساز غیرمجازی در سال جاری گزارش نشده است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا