بهره‌برداری از زمین چمن فوتبال در کیلان

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از زمین چمن فوتبال در کیلانشهردار کیلان گفت: درصدد هستیم تا در مدت یک سال آینده، زمین چمن فوتبال این شهر را به بهره‌برداری برسانیم.

سیدجلیل چوبداری بامداد امروز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی جام رمضان شهر کیلان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: جوانان آینده‌سازان کشور ما هستند و بر این اساس، شهرداری کیلان توجه به جوانان را در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خود در اولویت قرار داده است.

وی با گلایه از بی‌توجهی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به شهر کیلان افزود: سالن ورزشی 30 ساله شهدای کیلان در حال تخریب بود که این اداره‌کل هیچ توجهی نسبت به این موضوع نکرد.

شهردار کیلان گفت: برای اینکه جوانان کیلان از داشتن فضای ورزشی محروم نشوند، این شهرداری اعتباری را برای ترمیم و بازسازی تنها سالن ورزشی شهر کیلان اختصاص داد و اکنون شاهد برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان در این سالن هستیم.

چوبداری تصریح کرد: مسابقات ورزشی جام رمضان کیلان امسال باکیفیت مطلوبی برگزار شد و شاهد حضور تیم‌هایی از شهرها و روستاهای اطراف در این مسابقات بودیم که این امر باعث خرسندی ماست.

وی با بیان اینکه نهایت تلاش خود را برای افزایش کارهای فرهنگی و ورزشی جوانان کیلان انجام می‌دهیم، ادامه داد: در این زمینه، درصدد هستیم با عنایت خداوند متعال در یک سال آینده زمین چمن فوتبال شهر کیلان را برای استفاده جوانان به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا