حمید رسایی:چرا (دکتر)حسن روحانی هیچ علاقه‌ای به افشا و رسانه‌ای شدن زمان تحصیل خود در دوره کارشناسی ارشد و دکترا ندارد/ بورسیه و ما ادراک البورسیه

بورس حسن روحانیدرحالی که مجموعه کتابها، مقالات و فعالیتهای‌سیاسی و مذهبی حسن روحانی با ذکر تاریخ در سایت‌های مرتبط باوی درج شده است، همواره زمان تحصیل او درانگلستان بدون ذکر تاریخ آمده است.

به گزارش تارود به نقل از تهران نیوز در سایتهای رسمی و مرتبط باایشان، ازجمله سایت رسمی ریاست جمهوری، سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام و حتی سایت هواداران حسن روحانی هیچ اطلاعاتی دراین خصوص بدست نخواهید آورد.

می‌توان باجستجوی بیشتر، زمان تحصیل رئیس جمهور روحانی در مقطع کارشناسی ارشد را از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۴ ودکترا از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۸ قطعی دانست. یعنی آقای روحانی از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۸ بصورت مداوم با حضور در کلاس دانشگاه گلاسکوی انگلستان مشغول به تحصیل بوده است.

طبعا سوالی در ذهن مردم شکل میگیرد که حسن روحانی از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۸ و در حالیکه پست‌های بسیار مهمی را در جمهوری اسلامی در اختیار داشته، چگونه به صورت هفتگی در انگلستان و در دانشگاه گلاسکو حاضر شده و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترا شده است؟

اما مسئولیت‌های حسن روحانی در بازه زمانی سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸چه بوده: نماینده و نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس از سالهای ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹/ رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹/ دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴/ مشاور امنیتی رئیس جمهور از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴/ عضو و رئیس کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۱۳۷۰ تا کنون و روحانی با این همه مسوولیت در دانشگاه گلاسکوی انگلستان هم مشغول به تحصیل بوده است!! حال سوال اساسی اینجاست که ایشان آیا به صورت قانونی و با شرکت در آزمون بورسیه خارج از کشور، موفق به دریافت مجوز تحصیل شده است، یا با هزینه شخصی در دانشگاه گلاسکو تحصیل کرده است؟ آیا در حالیکه کارمندان عادی دولت، برای ادامه تحصیل به بهانه عدم اخلال در انجام وظیفه، منع قانونی می‌شوند، حسن روحانی با داشتن بیش از پنج عنوان بسیار مهم حکومتی، چگونه از وقت خود برای ادامه تحصیل بهره برده است؟

با این حال و در صورت درست بودن مدرک تحصیلی جناب روحانی، سوال دیگری که به اذهان خطور می‌کند حضور ایشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره اول یعنی سال ۱۳۵۹ با عنوان دکتر روحانی و نمایندگی مجلس و دریافت حقوق و مزایا براساس مدرک دکترا بوده که جای سوال دارد؟

حالا می فهمید که چرا (دکتر)حسن روحانی هیچ علاقه‌ای به افشا و رسانه‌ای شدن زمان تحصیل خود در دوره کارشناسی ارشد و دکترا ندارد.

بورسیه و ما ادراک البورسیه
سفر اروپا و ما ادراک سفر اروپا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا