مجید ربانی معاون شهردار آبسرد شد

234342طی مراسمی با حضور مسئولان «مجید ربانی» به‌عنوان معاون شهردار آبسرد معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، در نشستی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار آبسرد و جمعی از مدیران واحدهای شهرداری، «مجید ربانی» به‌عنوان معاون شهردار آبسرد معرفی شد.

شهردار آبسرد در این مراسم، انتخاب یک مدیر خوب و باسابقه را کاری زمان‌بر دانست و افزود: بررسی سوابق اجرایی در بین گزینه‌های موجود تا انتخاب، بررسی و تأیید نهایی کمی زمان‌بر است.

پرویز قنبری افزود: اگرچه معرفی یک معاون برای شهرداری آبسرد طولانی شد، اما با بررسی‌های به‌عمل آمده خوشبختانه فردی خوش‌نام، با سابقه و آشنا با امور اجرایی در آخر انتخاب شد.

وی بعد از معرفی ربانی به‌عنوان معاون شهردار آبسرد گفت: اولویت اصلی ما در حال حاضر ساماندهی وضع موجود شهر است که با سوابق درخشان ربانی امید می‌رود که این موضوع به خوبی پیش رود.

شهردار آبسرد با اشاره به مدیران واحدهای این شهرداری تصریح کرد: اگر یک برنامه‌ریزی کاری در دست هر مدیری باشد، آن مدیر هرگز به روزمرگی دچار نخواهد شد و ما امیدواریم با هدف‌گذاری معاون جدید شهرداری آبسرد در آینده نزدیک شاهد تغییری بنیادی در چهره این شهر باشیم.

معاون شهردار آبسرد در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از مدیران شهری در انتخاب وی به‌عنوان شهردار آبسرد گفت: با 16 سال سابقه کار در شهرداری‌های مختلف از قبیل اسلامشهر، رباط کریم، پرند، گلستان و مسئولیت‌های مالی و اداری، سرمایه‌گذاری و سرپرستی به معاونت در شهرداری آبسرد دعوت شده‌ا‌م که امیدوارم در این سنگر نیز خدمات شایسته‌ای از خود بر جای بگذارم.

مجید ربانی، وظیفه اصلی در شهر را خدمات‌رسانی به شهروندان دانست و تصریح کرد: برای موفقیت در کارهای اجرایی باید در یک مجموعه هم‌افزایی صورت بگیرد و به همین منظور اعتماد به همکاران سرلوحه کاری خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا