ضجه‌های مرگ دختر در مستی پدر+عکس

به گزارش پلیس مریلند در بالتیمور پدر بی‌فکر پس از رها کردن فرزندش در دمای طاقت‌فرسا منجر به مرگ او شد.

دستگیری پدر به اتهام قتل فرزندش +عکس

به گزارش تارود به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، “والبرت کارتر” ۳۱ ساله به اتهام قتل دختر ۲ ساله‌اش در بالتیمور مریلند دستگیر شد.
بنابراین گزارش  “والبرت کارتر” به منظور گذراندن ساعاتی خوش و به دور از مشغله‌های هر روز در “روز پدر” به همراه دختر ۲ ساله‌اش در محیطی که به مناسبت همین روز آماده شد،‌حضور پیدا کرد.
وی به همین منظور دختر ۲ ساله‌اش لیزا را برای دقایقی داخل خودرو تنها گذاشت و به جمع کسانی پیوست که به مناسبت همین روز دور هم جمع شده بودند.
“کارتر” به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی از حضور کودکش در داخل خودروی شخصی‌اش به گونه‌ای غافل شد که مسیر رسیدن به منزل مسکونی اش را پیاده طی کرد و در تمام این مدت  وی کودکش را در دمای ۸۶ درجه سانتی گراد رها کرده بود و لیزا با مرگ دست وپنجه نرم می کرد.
وی ساعت هفت صبح روز بعد پس از رسیدن به منزل مسکونی اش در مقابل سوال همسرش که از وی پرسید “لیزا کجاست” به حدی وحشت‌زده شد که با سرعت برای رسیدن به دخترش دوید.
وی قرار بود برای گذراندن لحظاتی شیرین با دخترش به شهربازی بازی بروند و روز پدر را که همزمان با تولد دخترش بود عکس‌های یادگاری و جشن بگیرند.
دستگیری پدر به اتهام قتل فرزندش +عکس
این پدر بی‌مسولیت پس از رسیدن به خودروی پارک شده‌اش کودکش را در حالی یافت که از فرط گرما بی‌هوش شده بود و او که به شدت ترسیده بود کودکش را به بیمارستان منتقل کرد و با وجود تلاش های پزشکان نتوانستند جان “لیزا” را نجات دهند.
پس از دستگیر شدن “کارتر” به اتهام قتل دخترش در بازجویی خود به پلیس گفت: در زمانی که من دخترم را در داخل خودرو تنها رها کردم، وی در خواب بود .
به گفته “استنلی برند فورد” رئیس پلیس شرق بالتیمور بی‌فکری و بی‌مسوولیتی مسلم کارتر منجر به مرگ کودک ۲ ساله‌اش شده است.
دمای هوای بالتیمور به دلیلی شرایط جوی در طول شبانه روز در خنک ترین دما از ۴۴ درجه تا گرمترین ۸۶ درجه سانتی‌گراد متغیر است. “کارتر”پدر بی‌مسولیت به زودی به اتهام قتل عمد در دادگاه محلی در بالتیمور مریلند محاکمه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا