معجزه نجات دختر دماوندی پس از سقوط در چاه121متری+فیلم

شهروندان دماوند در نوروز امسال شاهد یک معجزه آشکار بودند؛ نجات دختر سه ساله که در چاه 121 متری سقوط کرده بود.

سقوط دختر دماوندی در چاه در آبسرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود ناجی این کودک سه ساله با حضور در برنامه ماورا با بیان اینکه اتفاقی که در این شهر افتاد، من را با دنیای جدیدی آشنا کرد، اظهار داشت: تقریبا دو ساعت و نیم از این حادثه گذشته بود که ما به محل حادثه رسیدیم و سیل زیادی از جمعیت جمع شده بود.

محمد بدری خاطرنشان کرد: رفتن با اکسیژن به داخل چاه غیر ممکن بود؛ لذا کاری را باید انجام دهیم که مرگ جزء آیتم‌های آن بود. لذا 50 درصد شانس برگشت داشتم.

وی افزود: با بیان اینکه با دیدن بی‌تابی مادر بچه به وی گفتم: «قول شرف می‌دهم که بچه‌ات را بیرون می‌آورم» و قید زندگی خود را زدم؛ زیرا وقتی ارتفاع چاه را نمی‌دانی و نمی‌دانی در پایین چاه چه خبر است و چه اتفاقی قرار است بیفتد، کاری را انتخاب کردم که قید زندگی زدن در آن یک باور است.

امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: هر چه به پایین می‌رفتم، فشار هوا کمتر می‌شد و من در ارتفاع 30 متری اشهد خود را خواندم و دیدم دهانه چاه کاملا باریک می‌شود و احتمال داشت دیگر برنگردم.

بدری با بیان اینکه سرعت عمل خود را بالا بردم تا به سرعت به انتهای چاه برسم توضیح داد: بچه را که دیدم، حالتی داشت که اگر یک مقدار دیگر زمان از بین می‌رفت، شاید دیگر آن بچه زنده نماند؛ بچه که به سمت بالا می‌رفت گفتم اگر حداقل خودم زنده نمانم مهم نیست.

وی ادامه داد: در آن لحظه تنفس برای خودم بسیار سخت شده بود و دوست داشتم تمام شوم و لذت تمام کردن برایم بیشتر بود و زمانی که سی پی آر شدم بچه‌ها گفتند که یک لحظه کلا رفتی.

ناجی این کودک سه ساله گفت: یک سری حس‌ها را نمی‌توان بیان کرد و تنها باید تجربه کرد که بفهمی که انسان چگونه به وجود آمده است و چگونه به مرگ می‌رسد که این را لمس کردم؛ بگویم از مرگ نمی‌ترسم شاید باورش سخت باشد، اما واقعا از مرگ نمی‌ترسم. تنها به این موضوع فکر می‌کردم که پدر و مادرم از مرگ من چه می‌کشند.

بدری گفت: مرگ یعنی از این دنیایی که ما در آن هستیم به دنیای بهتری برویم؛ حداقل بتوانیم از این وابستگی‌ها نجات پیدا کنیم و در آن لحظه که تصمیم به رفتن به چاه کردم تنها به مادرم می‌اندیشیدم؛ اما وظیفه هر انسانی است که وصیت‌نامه‌اش را بنویسد.

در زیر فیلم مشروح حادثه از زبان ناجی سه ساله در برنامه ماورا آورده شده است:

فیلم انعکاس اخبار:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا