برگزاری دومین جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته در دماوند

دومین جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته به‌مناسب هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، دومین جشنواره ورزشی معتادان بهبودیافته به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون فرماندار، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئولان انتظامی، رئیس کمیته امداد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند، قهرمان پاورلیفتینگ آسیا و جمعی از ورزشکاران و معتادان بهبودیافته در محل سالن شهدای روستای مراء از توابع شهر دماوند برگزار شد.

این جشنواره به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای مراء و مرکز اقامتی میان‌مدت دماوند در رشته‌های طناب‌کشی، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و دارت برای معتادان بهبودیافته شهرستان دماوند برگزار شد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند در این جشنواره ورزشی اظهار داشت: سلامتی مهم‌ترین و بزرگترین نعمت و سرمایه خداوند متعال برای انسان بوده که قابل قیاس با هیچ ثروتی نیست.

شاهرخ جهانشاهی افزود: جای خرسندی است که بیماران بهبودیافته باری دیگر در مسیر زندگی درست قرار گرفته‌اند و قطعاً آنها قدردان سلامت و تندرستی خود هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در ادامه ضمن ارج نهادن بر برپایی جشنواره ورزشی برای معتادان بهبودیافته در این شهرستان گفت: برگزاری جشنواره و مسابقات ورزشی باهدف ایجاد انگیزه در ترک و وابستگی به مواد مخدر به حساب می‌آید و در تقویت و تربیت روحیه بیماران بهبودیافته مؤثر است.

محمود حسین‌آبادی تصریح کرد: پس از اتمام و اجرای مراسم جشنواره ورزشی به نفرات برتر کاپ قهرمانی و به با اخلاق‌ترین تیم ورزشی نیز کاپ اخلاق اهدا خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا