استفاده 5 هزار نفر از امکانات ورزشی در دماوند/ تأسیس 2 مدرسه فوتبال

saeed songhoriرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با بیان اینکه 5 هزار نفر می‌توانند از امکانات ورزشی موجود در این شهرستان استفاده کنند، گفت: امسال دو مدرسه فوتبال در دماوند تأسیس شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، سعید سنقری با اشاره به آغاز فصل تابستان و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در شهرستان دماوند اظهار داشت: بیش از 25 هیئت ورزشی اداره ورزش و جوانان دماوند در ایام تابستان فعالیت خود را برای جوانان و نوجوانانی که دوره تحصیلی خود را به پایان رسانده‌اند، آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به استعدادیابی نوجوانان و جوانان در شهرستان دماوند افزود: در رشته‌های همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، اسکیت، کوهنوردی و تنیس‌روی میز استعدادیابی و آموزش ورزشکاران انجام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند درباره رشته سوارکاری در شهرستان دماوند گفت: در این زمینه با یکی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان دماوند که از امکانات خوبی برخوردار است، هماهنگی لازم انجام ‌شده تا علاقه‌مندان در این رشته ورزشی مشکلات امکاناتی نداشته باشند.

سنقری ادامه داد: خوشبختانه در پنج شهر زیر پوشش شهرستان دماوند، تمام سالن‌های ورزشی برای ثبت‌نام و آموزش علاقمندان در رشته‌های مختلف ورزشی آماده هستند؛ مربیان و متصدیان رشته‌ها نیز به‌طور جدی در این حوزه فعالیت دارند.

وی درباره مدارس فوتبال در دماوند نیز بیان کرد: امسال دو مدرسه فوتبال به هیئت فوتبال اضافه و امکانات مورد نیاز در اختیار این مدارس گذاشته شده تا بتوانند به‌طور مطلوب در شهرستان دماوند فعالیت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با اشاره به اینکه 5 هزار نفر می‌توانند از امکانات ورزشی موجود در شهرستان استفاده کنند، افزود: با وجود این جمعیت فعال در زمینه ورزش، نیاز است تا تمام دستگاه‌ها با مجموعه‌های ورزشی همکاری و به آنها کمک کنند تا جامعه‌ای سالم در این شهرستان داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا