برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال جام رمضان در آبسرد

رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر آبسرد از برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال جام رمضان در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، سیدمجتبی حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان در آبسرد اظهار کرد: مسابقات جام رمضان که هر سال در این ماه پربرکت برگزار می‌شود، امسال نیز در رده‌ بزرگسالان و نونهالان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به روند برگزاری این مسابقات افزود: قرعه‌کشی و مراحل مقدماتی مسابقات انجام ‌شده و این مسابقات از امشب آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر آبسرد گفت: در رشته فوتسال در رده بزرگسالان 12 تیم و در رشته فوتبال در رده نونهالان 10 تیم شرکت کردند که این تعداد تیم‌ها باعث افزایش کیفیت مسابقات شده است؛ این مسابقات تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

حسینی در خصوص جوایز مسابقات جام رمضان سال جاری شهر آبسرد تصریح کرد: در این زمینه جوایز خوبی برای ایجاد رقابت و انگیزه بین گروه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای این منظور، جوایز پنج، سه و دو میلیون تومانی را به ترتیب برای مقام‌های اول تا سوم مسابقات پیش‌بینی کرده‌ایم که به صورت نقدی به آنها پرداخت خواهد شد.

رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر آبسرد در خصوص برنامه‌های بعد از ماه مبارک رمضان این شهر نیز بیان کرد: همایش زورخانه‌ای از برنامه‌های بعد از ماه مبارک است و همچنین گروه کوهنوردی آبسرد 18 تیرماه سال جاری به فلات تبت برای صعود به هیمالیا عازم می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا