خیز بلند کاندیدای احتمالی مجلس برای فتح باغ سبز بهارستان/ اعطای بن کالا تاکتیک ورود مجدد به مجلس

image292025برخی از بهارستان نشین ها این روزها که وجود رقیبان قوی را بیخ گوششان حس می کنند تکاپوی آنان برای تصدی کرسی های مجلس دهم بیشتر شده است و با حربه‌های متفاوتی به استقبال انتخابات پارلمان دهم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، این روزها مقابل دفاتر مردمی برخی نمایندگان استان سیستان و بلوچستان صف های طولانی تشکیل شده است و پارلمان نشین ها موازی با دولت سبدکالا و هدایای متفاوت به مردم می دهند، مواردی که تا قبل از این خیلی کمتر به چشم می خورد.

از هنگامی که وزارت کشور هفتم اسفند 94 را برای انتخابات مجلس تعیین کرد مسلم بود فعالیت‌های احزاب برای ورود پرقدرت به این عرصه پررنگ‌تر از گذشته خواهد شد و به طور قطع حزبی موفق خواهد بود که انسجام و همدلی بیشتری در میان اعضای خود ایجاد کرده باشد.

اما گویا برخی ها خیلی زودتر از موعد وارد گود تبلیغات شده اند و سعی دارند از همکنون با تیلیغات دامنه دار ورود به بهارستان را گارانتی کنند.

آنچه در این بین مسلم است این نمایندگان و هم قطارانشان با حربه‌های متفاوتی به استقبال انتخابات پارلمان دهم خواهند رفت، اما چیزی که بدیهی است هنوز تاکتیک‌های انتخاباتی آنان به صورت معادله چند مجهولی باقی مانده است.

اما در این بین برخی ها برای ورود به باغ سبز بهارستان خیلی زودتر از زمان تبلیغات دست به کار شده اند و با روش های متفاوت به دنبال یارگیری در فضای سیاسی سیستان و بلوچستان هستند.

همه حرف و حدیث‌های پیرامون تلاش سیاسیون انتخابات را کنار بگذاریم، آنچه اما مسلم است اینکه کهنه کاران بهارستان نشین راه ورود به خانه ملت را خوب یاد دارد.

این نمایندگان کهنه کار که راه نفوذ در بین مردم حاشیه شهر خوب می دانند، همان حاشیه های که اکثر مردم کلان شهر زاهدان در آن زندگی می کنند و علی رغم وعده و وعیدهای رنگارنگ همین نمایندگان همچنان حاشیه مانده است آیا این دلبری نمایندگان از مردم کم بضاعت در سال منتهی به انتخابات مجلس تضمینی برای حضور مجدد نمایندگان در مجلس آتی است؟
انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا