“یکتا” ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارد

image7238معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم گفت: اینطور نیست که هرکسی که ادعای اصولگرایی کرد بتواند در دایره یکتا بگنجد اما در حال حاضر قصد هیچ گونه تقابلی با آنها نداشته اما از طرف دیگر ارتباط تشکیلاتی هم با آنها نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، مسعود زریبافان، رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم، در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص تشکیل جبهه یکتا در آستانه انتخابات اظهار داشت: جلسه عمومی جبهه یکتا بعد از گذشت 2 سال از تشکیل این جبهه برگزار شده و برگزاری جلسات این جبهه از مردادماه سال 92 شائبه انتخاباتی بودن این جلسه را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به جلسات ولنجک گفت: تا کنون در جلسات ولنجک حاضر نشده ام؛ اما جبهه یکتا هم هیچگونه ارتباط تشکیلاتی با جلسات ولنجک ندارد.

رییس سابق بنیاد شهید با بیان اینکه برخلاف اظهار نظرهایی که درباره جبهه یکتا می‌شود ما هیچ ارتباطی با احمدی نژاد نداریم، خاطرنشان کرد: مجموعه یکتا یک مجموعه ولایی است و افراد آن به خاطر نزدیک بودن افکارشان به یک دیگر این جبهه را به وجود آوردند.

معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم با تأکید دوباره بر این موضوع که فعلا هیچ ارتباطی با احمدی نژاد نداریم یادآور شد: هرکسی که در دایره فکری این مجموعه قرار گیرد می تواند وارد یکتا شود.

زریبافان در ادامه افزود: اینطور نیست که هرکسی که ادعای اصولگرایی کرد بتواند در دایره یکتا بگنجد اما در حال حاضر قصد هیچ گونه تقابلی با آنها نداشته اما از طرف دیگر ارتباط تشکیلاتی هم با آنها نداریم.

وی همچنین یادآور شد: مجموعه ما یک مجموعه گفتمانی است و امکان دارد که در انتخابات به لحاظ گفتمانی وارد شویم؛ اما به عنوان یک تشکیلاتی که بخواهیم برای خودمان لیست بدهیم در انتخابات حاضر نمی‌شویم.

رییس سابق بنیاد شهید با بیان اینکه در دایره اصولگرایی فعالیت می کنیم تصریح کرد: یکتا یک حلقه ای است که زیر خیمه اصول گرایی شکل گرفته است؛ که این حلقه ها برای شکل گیری موفق گفتمان اصول گرایی در کشور به وجود آمده اند.

زریبافان در ادامه گفت: ما به دنبال تحلیل و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری و در نهایت تبدیل این گفتمان به یک برنامه در کشور هستیم و این یک کمک به نظام و اصول گرایی است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه این جبهه تا چه زمانی می خواهد بدون داشتن یک مسئول به فعالیت خود ادامه بدهد: این جبهه شامل جمعی از دوستان اصول گرا در حیطه فکری مشخص بوده و در حال حاضر کار این جبهه بدون داشتن یک مسئول و با داشتن یک دبیر راه افتاده و نیازی به داشتن یک مسئول نداشته است.

معاون رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه طی این دو سال ضرورتی نداشت که جلسات علنی برگزار کنیم خاطر نشان کرد: جلسات خصوصی که تا کنون برگزار شده از این به بعد هم برگزار می‌شود ولی هیچ کدام یک از آنها علنی نخواهد بود.

زریبافان با اشاره به اینکه هرکسی که افکار یکتا را قبول داشته باشد خود به خود در جبهه یکتا قرار می‌گیرد تصریح کرد: بعد از دو سال قرار شد کاری منظم تر، تشکیلاتی و گسترده انجام شود؛ این در حالی بود در طی دو سال گذشته جلسات یکتا بیشتر جنبه تبادل اطلاعات داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا