شادی مردم از بی‌اعتدالی والیبالیست‌ها مقابل کدخدا

امشب خیابان‌های شهرها و روستاهای ایران، پر از شور و شادی بود و این شادی، مدیون بازی غیرتمندانه فرزندان ملت در میدان مبارزه ورزشی و راضی نشدن آن‌ها به نتیجه به اصطلاح برد-برد بود.

والیبال

به گزارش پایگاه خبری تحلیل تارود تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته ششم رقابت‌های لیگ جهانی 2015 از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل آمریکا قرار گرفت. این بازی در حالی برگزار شد که دیدار قبلی را شاگردان کواچ با نتیجه سه بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.

انگار ژن ایرانی همواره غیرت‌مندی و تعصب را دوست دارد و سرفرازی قطعی را می‌پسندد. فریادهای شادی‌آفرین مردم در خیابان‌های شهر بیش از آن‌که یک پیام ورزشی داشته باشد، یک پیام سیاسی بزرگ را مخابره می‌کند؛ برد به معنای شش بر صفر به نفع ایران است و معادله برد-برد عملا شادی ندارد.

12 هزار نفر هوادار غیرتمندانه تشویق به برد را برای تیم مبارزه‌کننده که جمعی از فرزندان این ملت هستند، فریاد زدند تا معروف‌ها، موسوی‌ها، غلامی‌ها، میرزاجانپورها، عبادی‌پورها و محمودی‌ها بدانند، اگر برای برد واقعی تلاش کنند، پشتیبانی یک ملت را دارند؛ ملتی که برای عزتش از خونش هم مایه گذاشته‌است.

والیبال

مدت زیادی بود که این‌چنین صدای بوق-بوق ماشین‌ها و کف زدن را در خیابان‌ها نشنیده‌بودیم و این پیام خاصی را باید برای سیاسیونی که به دنبال برد-برد با دشمنان این ملت هستند و در طول دو سال اخیر داعیه‌دار برد در مذاکرات بودند مخابره می‌کند؛ مردم لحظات برد واقعی را به خوبی تشخیص می‌دهند و از برد واقعی حمایت می‌کنند.

امشب تیم والیبال ایران بار دیگر با بازی غیرتمندانه خود شاگردان کدخدا را در زیر پا له کرد تا درس ایستادگی و استقامت را با الگوگیری از 175 شهید غواص به سیاسیونی دل در گرو بازی برد-برد با آمریکا و دشمنان این ملت بسته‌اند، نشان دهد تا ملت به آن‌ها بگوید؛ “بچه‌ها مچکریم”.

انتهای پیام/سرآکو

1 دیدگاه

  1. هر بار که در زمین خودمان بازی کنیم و مردم همراه باشند برد قطعی با ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا