تصادف جاده کیلان؛ تلنگری بر تعطیلی پروژه آبسرد- ایوانکی

ابوذر نادریرییس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: امیدواریم با پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی مشکل راه ارتباطی به استان سمنان و ورامین مرتفع گردد و دیگر شاهد حوادث دلخراشی همچون تصادف مرگبار جاده کیلان نباشیم.
ابوذر نادری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود با اشاره به حادثه مرگبار جاده کیلان که منجر به کشته شدن هشت تن از هموطنان گردید، اظهار داشت: هر چند بی‌احتیاطی اولین چیزی است که در تصادف به ذهن خطور می‌کند اما ظرفیت محدود برخی جاده‌ها بخصوص محورهای مواصلاتی و بار ترافیکی سنگین آن روی دیگر تصادفات جاده‌ای می‌باشد.
وی در ادامه افزود: به عنوان خدمتگزار مردم در شورای فرادستی شهرستان دماوند خود را در حادثه دلخراش جاده کیلان مسئول می‌دانم؛ چرا که چند تن از هموطنان در حادثه‌ی تصادف دلخراش در محدوده‌ی شهرستان دماوند جان خود را از دست دادند و خانواده‌ای عزادار شد.
نادری بیان کرد: در اجلاس فصلی شورای شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای ادارات مربوطه برگزار شد، به مسائل و مشکلات شهرستان پرداخته شد که در اجلاس اخیر در مورد راه ارتباطی آبسرد- کیلان و ایوانکی گفتگو شد.
وی تصادف اخیر را بسیار تأسف‌آمیز خواند و تصریح کرد: از نماینده مردم دماوند و فیروزکوه خواهشمندم که این مسئله را به جدیت پیگیری نمایند؛ چرا که مدت‌هاست پروژه جاده آبسرد- ایوانکی تعطیل شده است و نیاز به پیگیری جدی دارد.
رییس شورای اسلامی شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: با اداره راه و شهرسازی استان تهران و دیگر مراجع استانی در این مورد مکاتبه کرده‌ایم و پیگیر این مسئله هستیم  مشکل راه ارتباطی به استان سمنان و ورامین مرتفع گردد و دیگر شاهد حوادث دلخراشی همچون تصادف مرگبار جاده کیلان نباشیم.
نادری از نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر و نصب گاردریل در محل پیچ‌های خطرناک این جاده توسط مسئولین مربوطه تشکر و قدردانی کرد و افزود: در خصوص جلوگیری از تخلفات و برخورد شدید با تخلفات حادثه‌ساز از ضروریات محورهای مواصلاتی می‌باشد؛ زیرا که خطای یک راننده خانواده‌ای را عزادار کرده است.
انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا