ضرورت نگاه حمایتی به درخواست‌‌ توسعه‌ای شهرداری‌ های کیلان و آبسرد

فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم رسیدگی و نگاه حمایتی به درخواست‌‌های توسعه‌ای شهرداری‌های کیلان و آبسرد توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران تأکید کرد.

kil1

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، نشست بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرهای کیلان و آبسرد با حضور مسئولان شهرستان دماوند و اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران در سالن نشست‌های شهرداری کیلان برگزار شد.

در این نشست، فرماندار شهرستان دماوند، کارشناسان اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، اعضای شورای اسلامی و شهردار کیلان و همچنین شهردار آبسرد حضور داشتند که مشکلات این دو شهر در حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست، ضمن تقدیر از حضور هیئت کارشناسی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران در شهر کیلان به منظور بررسی مشکلات اظهار داشت: در زمینه توسعه شهری و زمینه کسب درآمد برای شهرداری‌ها نگاه ما نگاه قانون است و می‌خواهیم که روند کارها بر اساس قانون انجام شود.

ناصر محمودی‌فرد افزود: برای رفع مشکلاتی ناشی از توقعاتی که از گذشته و به شکل نادرست ایجاد شده، باید به شکلی عمل شود که این توقعات یک‌بار برای همیشه و بر اساس موازین قانونی رفع شود و مشکلات شهرداری‌ها در این زمینه کاهش یابد.

وی از کارشناسان راه و شهرسازی استان تهران تقاضا کرد تا درخواست‌های شهرداری‌ها که به‌منظور توسعه شهری انجام‌ شده را در چارچوب قانون، اما با نگاه حمایتی مورد نظر قرار دهند تا شاهد رشد بیش ‌از پیش شهرهای شهرستان دماوند باشیم.

*ستاد بزرگداشت رحلت امام راحل در شهرستان دماوند تشکیل شد

شهردار آبسرد از تشکیل ستاد بزرگداشت رحلت امام راحل در شهرستان دماوند خبر داد.

پرویز قنبری صبح امروز در جمع مسئولان شهر آبسرد، بزرگداشت 14 و 15 خردادماه را یک وظیفه ملی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به ارکانی همچون وحدت و انسجام ملی و رهبری امام خمینی (ره) توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر را خلق و مایه برکت برای آیندگان باشد.

وی افزود: 15 خرداد ماه 1342 نقطه عطف تاریخ مبارزه‌های ملی علیه استبداد و استعمار کشورمان ایران است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی از یاد نرفتی دارد.

شهردار آبسرد تصریح کرد: نیمه خرداد سال 1342 نمایش پایداری و استقامت ملت بزرگ ایران بود که جز با رهبری امام خمینی(ره) این مقاومت‌ها و در نهایت پیروزی انقلاب به منصه ظهور نمی‌رسید.

قنبری گفت: امام راحل، انقلابی بنا نهاد که ریشه در معنویت و پاکی دارد و وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند که جوانان را به‌عنوان آینده سازان کشور و نظام با شخصیت والای ایشان آشنا کنیم؛ بی‌گمان امام خمینی (ره) با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نظام الهی و اسلامی، حق بزرگی برگردن همه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان دارند.

وی در خصوص اقدامات شهرداری آبسرد برای 14 و 15 خردادماه بیان کرد: ستاد بزرگداشت رحلت امام راحل در شهرستان دماوند تشکیل شد و ما نیز در این زمینه، مساعدت‌های مالی داشتیم.

شهردار آبسرد با بیان اینکه بسیجیان پایگاه مقاومت شهید نبی‌قنبری این شهرداری به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند، ادامه داد: به مناسبت رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی، مراسمی در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) آبسرد برگزار می‌شود.

منبع: فارس

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا