واکنش یک نماینده به مجوز ارشاد به خواننده ضد انقلاب

حسینی کمیسیون امنیت ملی مجلسعضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعا وزارت ارشاد نباید به افرادی که سابقه سوء دارند و همچنین مساله دار هستند مجوز دهد ما خواننده های خوبی در داخل کشورمان داریم که می توانند جای آنها را پر کند.

فتح الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در در خصوص مجوز وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت “پرواز همای” که قرار است در تالار وزارت کشور برگزار شود، اظهار داشت: باید گفت مسئولان وزارت ارشاد هم خوب زمانی را انتخاب کرده اند و به این خواننده مجوز دادند، درست زمانی که مجلس تعطیل است اقدام به این کار کرده اند.

وی در ادامه افزود: قطعا وزارت ارشاد نباید به افرادی که سابقه سوء دارند و همچنین مساله دار هستند مجوز دهد؛ ما خواننده های خوبی در داخل کشورمان داریم که می توانند جای آنها را پر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: با توجه به نزدیکی میلاد امام زمان (عج) درست نیست که این خواننده ها به کشور ما بیایند و اجرای برنامه کنند، شادی‌های ما  باید تناسب داشته باشد با موازین کشور،لذا با آغاز به کار مجلس قطعا باید دوستان در کمیسیون فرهنگی مجلس به این اقدام وزارت ارشاد واکنش نشان دهند.

منبع: دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا