«اعتراض به توافق به هر قیمتی» توسط نمازگزاران دماوند

توافق به هر قیمتینمازگزاران دماوندی در گفتگو با رسانه‌ها «اعتراض به توافق به هر قیمتی» را غیرقابل قبول دانستند.

آقای نوحی یکی از نمازگزاران دماوندی در گفتگویی با پایگاه خبری تحلیلی تارود اظهار داشت: باید اقتدار و عزت ایران اسلامی در این مذاکرات حفظ شود و نباید سیاست «توافق به هر قیمت» دنبال شود و از تیم مذاکره کننده هسته‌ای‌ کشورمان خواستند که اجازه بازرسی نظامی به گروه 5+1 را ندهند.

آقای برجی از ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کننده در این راهپیمایی با شکوه خاطر نشان کرد: همرزمان در این شهر را در خاطر داریم که برای حفظ عزت و عظمت ملت ایران جانشان را فدا کردند و امروز نیز عزت ملت را که حاصل خون آن شهیدان است، با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم.

خانم حسینی که نوشته‌ی «نظارت نظامی عجب خیال خامی» را در دست داشت تصریح کرد: دشمنان باید خیال خام نظارت و دسترسی به استراتژیک‌ترین و حساس‌ترین پایه‌های امنیتی کشورمان را به هیچ بازرسی و در حقیقت جاسوسی نخواهیم داد.

به گزارش تارود، کمیته صیانت از منافع ایران با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دغدغه‌مند دعوت کرد تا امروز جمعه 8 خرداد با برگزاری راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» پیام عزت و اعتراض خود به سیاست «توافق به هر قیمت» را بار دیگر به مسئولین کشور و به دشمنان خارجی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا