یک بام و دوهوای سیگنال شبکه‌های دیجیتال در دماوند

Untitledشبکه‌های دیجیتال تلویزیون به عنوان وسیله مهم سرگرم کننده دماوندی‌ها بخصوص کودکان، در هفته دو الی سه روز خراب می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود دماوندی‌ها در روزهای تعطیلات هم از مشاهده شبکه‌های دیجیتالی تلویزیون محروم می باشند و این موضوع نارضایتی را در بین شهروندان ساکن مرکز شهر به وجود آورده است.

طی تماس های تلفنی مبنی بر خرابی تلویزیون‌ها در دماوند مرکز شهرستان با پایگاه خبری تحلیلی تارود بر آن شدیم گزارشی از مردم در این خصوص تهیه نماییم تا با اطلاع پیدا نمودن مسئولان امر، در جهت رفع مشکل آن هر چه سریعتر اقدام شود.

یک شهروند دماوندی در این ارتباط می گوید: خانواده ما در روزهای تعطیل بخشی را در فضای میدان معلم و منطقه تیزاب برای گذراندن اوقات فراغت استفاده می‌کرد که میدان معلم فقط شب هنگام قابل استفاده است و منطقه تیزاب هم در حال بازسازی می باشد.

ریحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر وقت روزهای تعطیل را در خانه می‌گذرانیم خاطر نشان کرد: وجود 20 شبکه دیجیتال در شبکه‌های تلویزیونی دماوند از جمله شبکه‌های پویا و افق تا حد زیادی در پر کردن اوقات فراغت فرزندان و والدین موثر می‌باشد.

وی ابراز ناراحتی از اینکه به سبب خرابی شبکه‌های دیجیتال امکان مشاهده جشن دو سالگی دکتر سلام را از که قرار بود امروز از شبکه افق پخش شود را از دست داد تصریح کرد: شبکه پویا برای فرزندان ما بسیار مورد اهمیت است و وقتی خرابی مکرر در آن پیش می‌آید، فرزندانم با ابراز ناراحتی از پدر می‌خواهند حداقل ماهواره تهیه کند که به راحتی شبکه‌های ایران را تماشا نمایند.

خانم مرادی دیگر شهروند دماوندی می‌گوید: دماوند نه پارک خانواده مجهز دارد که برای تفریح به آنجا برویم و نه فضاهای سبز مناسب و تنها وسیله سرگرمی فرزندان تلویزیون است که این وسیله هر چند وقت یکبار خراب می‌باشد.

آقای عنصری هم در گفتگویی با اشاره به اینکه از وقتی شبکه دیجیتال در دماوند آمد، حداقل به خاطر فرزندش که شبکه‌های کارتون آن طرف آبی‌ها را نگاه نکند، ماهواره را جمع کرده و دو دستگاه دیجیتال خریده است، تصریح کرد: شبکه پویا جایگزین مناسبی برای شبکه‌های کارتونی کشورهای غربی که محتوای جنسی و خشونت دارند می‌باشد و خرابی این شبکه‌ها به صورت مکرر آسیب بزرگی می‌باشد.

آقای عسگری از شهروندان شهر دماوند نیز تاکید می‌کند: نمی‌دانم مسئولین تلویزیون نگاه می کنند یا نه و آیا به راستی از خرابی تلویزیون اطلاع دارند؟

لازم به ذکر است طی تماس تلفنی با مسئولان از خرابی تلویزیون‌ها اظهار بی‌اطلاعی نمودند و قول پیگیری در این خصوص را دادند.

به گزارش تارود عمده نقاط شهرستان دماوند قابلیت دریافت 20 شبکه دیجیتال را دارد و هر چند از شبکه‌های دیگری همچون شبکه اچ دی محروم می‌باشد؛ اما همین 20 شبکه نیز در برخی نقاط دچار خرابی‌های مکرر می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا