گاز چاه، دو کارگر در دماوند را به کام مرگ کشاند

دو کارگر که به منظور اصلاح چاه فاضلاب خودسرانه وارد آن شده بودند بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود این حادثه که نیمه شب گذشته در راهدارخانه شلمبه شهرستان دماوند رخ داد، باعث جان باختن دو کارگر شد.

یک منبع موثق ضمن تایید این خبر اظهار داشت:  دو کارگر که به منظور اصلاح چاه آب و فاضلاب راهدارخانه به صورت خودسرانه وارد چاه شده بودند، تا نشتی فاضلاب که به جوی کشاورزی وارد می‌شد را اصلاح کنند.

وی خاطر نشان کرد: محل این چاه موجود در کنار منبع 20 هزار لیتر گازوئیل و دپوی نمک در حاشیه راهدارخانه واقع بود که بر اثر نفوذ گازوئیل به داخل چاه گاز موجود  در گاز بسیار شدید بود.

این منبع خاطر نشان کرد: فاضلاب این راهدارخانه مدتی پیش از طریق کانال فاضلاب به آب کشاورزی نشت پیدا کرده و باعث آلودگی آب کشاورزی می‌شد که به منظور اصلاح دو کارگر اقدام نموده بودند.

لازم به ذکر است؛ رضا اسدی و امیر آقای حبیبی دو جانباخته این حادثه می‌باشند. همچنین یکی از این کارگران پیش از این در راهدارخانه شلمبه مشغول به کار بوده است.

همچنین جسد دو کارگر پس از تلاش سه ساعته پرسنل آتش‌نشانی از داخل چاه بیرون آورده شد که علیرغم استفاده ماموران از ماسک و کپسول هوا، یکی از پرسنل آتش‌نشانی بر اثر شدت گاز چاه بعد از پایان امداد، راهی بیمارستان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا