مصطفي اسدالهي مسئول بازرسي شهرداري دماوند شد

طی حکمی از سوی مدیرکل بازرسی استانداری تهران مصطفی اسدالهی به عنوان مسئول جدید بازرسی شهرداری دماوند منصوب گردید.

IMG_9594

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، طی آیینی  که با حضور مدیرکل بازرسی استانداری تهران، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دماوند، مسئول حراست شهرداری و مسئولان دوایر این نهاد شهری در ساختمان شهرداری دماوند برگزار شد، «مصطفی اسدالهی» مسئول جدید بازرسی شهرداری دماوند معرفی و از زحمات «سعید شهرابی» بعد از چهار ماه فعالیت در این حوزه با اهداء لوحی تقدیر و تشکر شد.

شهردار دماوند در این آیین به یکی از روال‌های اداری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مقوله‌هایی که در روال اداری هراز چندگاهی با آن مواجه هستیم، موضوع جابه جایی‌ها است اما آنچه می‌ماند خدمت در راه کسب رضای الهی است.

«عباس صفری» ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در دوره مسئولیت بازرس سابق شهرداری دماوند بیان کرد: با وجود آنکه معارفه آقای شهرابی که به صورت موقت صورت گرفت ولی طی این مدت ضمن تشکر از مدیرکل بازرسی استانداری تهران اقدامات مطلوبی در این حوزه انجام شد.

IMG_9607

وی در ادامه افزود: جناب شهرابی با نظارت صحیح خویش توانستند به صورت تخصصی و قانونمدار به موضوعات رسیدگی و مسائلی که به سمت حاشیه سازی پیش می‌رفت را با درایت مدیریت کنند.

صفری بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که هر مسئول در جایگاه خود باید به آن توجه کند، رعایت حفظ قانون، مقررات و ضوابط است که توجه به مقوله اخلاق این مهم را کارآمد‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از حوزه بازرسی، کنترل آدم‌ها نیست؛ آنچه مهم است کنترل فرآیند کار‌ها است تا در راستای قانونمندی پیش رود.

شهردار دماوند به سوابق فعالیت بازرس جدید شهرداری اشاره کرد و افزود: آقای اسدالهی بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در شهرداری دماوند دارد و چون قاری قرآن کریم نیز هستند، به جهت مانوس بودن با این کتاب آسمانی، امید است در این حوزه با بهره گیری از ارزش‌های اسلام بر فرآیندهای کار شهرداری نظارت کنند.

در ادامه این جلسه «غلامرضا ذبیحی» رییس شورای اسلامی شهر دماوند حوزه‌های بازرسی و حراست را به عنوان چشمان بیدار نظام معرفی کرد و گفت: معتقدیم صرفه نظر از فعالیت افراد در این حوزه‌ها، توجه به مسائلی همچون آسیب‌شناسی و پیشگیری از حواشی‌ها می‌تواند در پیشبرد اهداف این حوزه کمک کند.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند آقای شهرابی به جهت فعالیت‌های مدبرانه ایشان در حوزه بازرسی، آقای اسدالهی را به جهت خوش نامی برای حوزه بازرسی بسیار موثر دانست.

رییس شورای اسلامی شهر دماوند ضمن تشکر از مدیرکل بازرسی استانداری تهران به جهت داشتن نگاه ویژه به شهرداری دماوند، گفت: امید است بتوانیم در سال جدید با حضور موثر بازرس جدید با سلامت و صلابت در راستای خدمت صادقانه حرکت کنیم.

IMG_9590

در ادامه «قدرت الله سیف» مدیرکل بازرسی استانداری تهران وظیفه بازرسی را یکی از وظایف مهم در بین دیگر مسوولیت‌ها دانست و افزود: فردی که وظیفه نظارت بر فعالیت‌های یک واحد بازرسی را به عهده دارد، اگر به خودسازی درونی نرسد نه تنها گره ایی را از کار باز نمی‌کند بلکه موجب آسیب زدن به مجموعه نیز می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران اخلاق را در کنار قانون مداری ضروری دانست و افزود: داشتن شجاعت لازم و توجه به مقوله پیشگیری از موضوعاتی است که می‌توان با حفظ اخلاق کاری در واحد بازرسی موفق بود که در طی این چهار ماه شهرداری دماوند توانست اقدامات قابل توجهی را در پیشبرد اهداف خویش بردارد.

وی ادامه داد: داشتن تعامل همراه با پیشگیری در واحد بازرسی بسیار مهم است چراکه می‌توان در اصلاح فرآیند‌ها مدبرانه عمل کرد.

سیف نقش مدیران دستگاه‌ها را در موفقیت بیشتر اهداف بازرسی مهم دانست و افزود: در کنار توجه به وظایف بازرسی که توسط مسئول آن صورت می‌گیرد، نقش مدیران مجموعه‌ها و نهادهای اداری با کسب تخصص کافی و دریافت اطلاعات از قوانین و مقررات نیز در پیشبرد این اهداف بسیار حائز توجه است که در این میان اگر باور کنیم که مسئولان بازرسی بازو و چشم مدیر هستند، آنان موفق‌تر خواهند بود.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران ضمن تشکر از مسئول سابق بازرسی شهرداری دماوند، «مصطفی اسدالهی» را به عنوان مسئول جدید بازرسی این نهاد شهری معرفی کرد.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا