کسب مقام نخست اردیبهشت تئاتر توسط هنرهای نمایشی دماوند / رشد چهار برابری هنرهای نمایشی در دماوند

مسئول انجمن هنرهای نمایشی دماوند گفت: این انجمن با فعالیت خوب گروه‌ها و با توانمندی و هنرمندی بچه‌های هر گروه توانست در آئین اختتامیه اردیبهشت تئاتر استان تهران مقام نخست را کسب کرد.

حسین ناصری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره ارشاد دماوند و سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امسال از اول مهرماه تا 26 اسفندماه دائما اجرا داشتیم و هنرهای نمایشی که روزی در دماوند در رکود بود؛ امسال به گفته خود مسئولین چهار برابر شده است که این به سبب تلاش و تمرین‌های مستمر و پیگیری مکرر این این گروه شد.

وی در ادامه افزود: هفت گروه تئاتر در دماوند فعال هستند که در هفته مقدس گروه خاص این هفته، کار خاص این دوران را خواهد داشت و شرایط را طوری مهیا نمودیم که حتی گروه‌هایی که به صورت مبتدی وارد شده و اعلام آمادگی می‌کنند نیز  عرصه حضور و بروز داشته باشند.

ناصری خاطر نشان کرد: توانستیم با فراخوان و در اختیار قرار دادن پلاتوی تمرین ارشاد، آمادگی خود را برای کمک به هنرمندان نشان دادیم  که نتیجه‌ آن نیز همین رتبه‌ای است که امروز در استان کسب کردیم.

به گزارش تارود انجمن هنرهای نمایشی دماوند به مسئولیت حسین ناصری، حامی برتر میثم کریمانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و گروه هنری سپیدار با سرپرستی سعید تاجیک توانست مقام برتر را در آئین اختتامیه اردیبهشت تئاتر استان تهران کسب کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا