مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کردند/ ملت ایران تسلیم زورگویی ها نمی شود

image264649نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بداند که ایران اسلامی هرگز مقابل زورگویی ها تسلیم نمی شود و در اکثی نقاط جهان عزت و اقتدار خود را حفظ خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مهدی عیسی زاده در تحلیل خود از فرمایشات مقام معظم رهبری با  اشاره به اینکه باید در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی و مقاومت کرد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بار دیگر به صراحت مواضع نظام و انقلاب را تبیین کردند و اکنون وظیفه دولت و مجلس است که درباره زورگویی های آمریکا سکوت نکنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هوشیاری در مذاکرات هسته ای، افزود: موضوع مذاکرات ما فقط مسائل هسته ای است و کسی حق ندارد مسائل نظامی و علمی ما را در مذاکرات مطرح کند.

وی با بیان اینکه، ایران اسلامی قدرت اول در منطقه است، گفت: این موضوع را به روشنی می توان در موضوعات مختلف منطقه ای مشاهده کرد.

عیسی زاده با اشاره به وجود گروهک های تروریستی و تکفیری مانند داعش در منطقه، تصریح کرد: همانطور که فرزندان انقلابی با الهام از فرهنگ عاشورا، کمر تکفیری ها را در تکریت شکستند، بار دیگر در هر کجا و هر مکانی که لازم باشد از حریم ولایت و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سربازان ایران اسلامی درس وفاداری را از شهدای کربلا و حضرت ابوالفضل العباس(ع) آموخته اند و این وفا و ولایتمداری در دل تک تک جوانان و مردم ایران اسلامی موج می زند و اجازه نمی دهند که مولایشان تنها بماند.

وی با تاکید بر اینکه باید از سیاسی کاری دست برداشت و دولت و مجلس هم باید هوشیار باشند، گفت:  آمریکا بداند که ایران اسلامی هرگز مقابل زورگویی ها تسلیم نمی شود و در اکثی نقاط جهان عزت و اقتدار خود را حفظ خواهد کرد.

عیسی زاده هم چنین با اشاره به اعزام کشتی نجات به سوی یمن، تصریح کرد: شکست شاهزاده های سعودی و فروریختن کاخ های  ظلم آل سعود نزدیک است و آنها نیز سرنوشتی مانند صدام خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا