تغییر و تحولی در تولیت آستان امامزاده هاشم (ع) انجام نشد/ تعیین تکلیف به بعد از انتخابات مجلس موکول شد‌

1327864761فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به نامه معاون سیاسی وزیر کشور به رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تغییر و تحولی در تولیت آستان امامزاده هاشم (ع) صورت نگرفت و تعیین تکلیف این امامزاده به بعد از انتخابات مجلس موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، ناصر محمودی‌فرد با اشاره به بحث‌هایی در خصوص واگذاری تولیت آستان امامزاده هاشم (ع) دماوند در روز 30 اردیبهشت ماه به استان مازندران که این موضوع می‌توانست تنش‌های زیادی را در این زمینه به وجود بیاورد، اظهار داشت: همان‌طوری که در گذشته اعلام کرده بودیم، اعتقاد داریم نباید مردم را وارد صحنه کرد و در این خصوص، خود وزارت کشور موضوع را پیگیر شد؛ چراکه محور کار موضوع تقسیمات کشوری است.

وی با اشاره به نامه معاون سیاسی وزیر کشور به رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: مقیمی در این نامه تأکید کرده است که به موجب قانون، موضوع تقسیمات کشوری در حوزه وزارت کشور قرار دارد و با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌روی است، از هرگونه جابه‌جایی و تغییر و تحول در تولیت امامزاده هاشم (ع) اجتناب شود.

فرماندار دماوند تصریح کرد: خوشبختانه امروز اتفاقی در آستان امامزاده هاشم (ع) رخ نداد و نشستی در خصوص تغییر و تحولات این امامزاده برگزار نشد و ما از همه نیروهای مردمی و انتظامی تقاضا کرده بودیم که هیچ‌گونه نشستی در مجموعه امامزاده هاشم (ع) برگزار نشود تا خود این موضوع به ایجاد آرامش کمک کند.

محمودی‌فرد ادامه داد: در بحث واگذاری امامزاده هاشم (ع) ورود پیدا و تأکید کردیم که از هرگونه تحریک و تنش جلوگیری شود و همان‌طوری که انتظار داشتیم مجموعه استان مازندران نیز رفتار کاملاً مدبرانه‌ای داشتند و مشکلی امروز به وجود نیامد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه، قرار شده تا بعد از برگزاری انتخابات مجلس بحثی مطرح نشود و اگر نیز قرار باشد بررسی انجام شود، بعد از انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری صورت گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با سلام وتبریک اعیاد شعبانیه.هفته گذشته معاون محترم تقسیمات کشوری استاندار تهران صریحا فرمودند که این بقعه متبرک در حوزه استحفاظی استان تهران ودر دماوند قرار دارد لذا با توجه به مدارک ارایه شده بعد از انتخابات وقبل انتخابات ندارد واین امامزاده جزء اراضی لاینفک وجدانشدنی شهرستان زیبای دماوند است0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا