اصلاح‌طلبان برای انتخابات وارد مصادیق نشده‌اند/لیست منتشر شده گمانه زنی است

image241414نماینده مجلس هشتم گفت: در حال حاضر فرد خاصی به عنوان مصداق مشخص نشده است و اصلاح طلبان در این مرحله تنها درباره ساز و کارهای وحدت و ائتلاف بحث و گفتگو می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، داریوش قنبری، نماینده هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص انتشار نام خود در لیست اصلاح طلبان اظهار داشت: من در جریان این لیست نبودم؛ هرچند قضد کاندیدا شدن از تهران را از قبل داشتم.

وی در ادامه گفت: فعلا جایی برای حضور اعلام آمادگی نکرده ام و برنامه های خود را هم اعلام نکرده ام ولی تا جایی که در جریان هستم، این لیست مطرح نبوده؛ چرا که اصلاح طلبان در حال حاضر بر روی مصداق ها کار نمی‌کنند.

این نماینده مجلس هشتم ضمن بیان اینکه نمی‌دانیم لیست 30 نفره را به صورت اسمی و صوری منتشر و یا اینکه یک منبع موثق این لیست را منتشر کرده است تصریح کرد: در حال حاضر فرد خاصی به عنوان مصداق مشخص نشده است و اصلاح طلبان در این مرحله تنها درباره ساز و کارهای وحدت و ائتلاف بحث و گفتگو می‌کنند.

قنبری با بیان اینکه فعلاً زود است تا در ارتباط با مصادیق صحبت شود اذعان کرد: قصد ورود به صحنه انتخابات را دارم، اما هنوز نیت من قطعی نشده است و لیست منتشر شده از اسامی اصلاح طلبان بیشتر شبیه گمانه زنی است.

وی با تأکید بر این موضوع که نیت من حضور در انتخابات دهم مجلس خواهد بود یادآور شد: حضور من در لیست تهران، منوط به تصمیم گیری های مشترک با اصلاح طلبان خواهد بود و باید اصلاح طلبان بپذیرند که در لیستی که ارائه می دهند نام من هم به عنوان کاندیدای شهر تهران باشد.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به این موضوع که تا چیزی قطعی نشده است نمی توان از لیست نهایی حرف زد، تأکید کرد: نه با اصلاح طلبان و نه از طرف مقابل با من هیچ صحبتی برای حضور در لیست انتخابات آتی مجلس نشده است.

قنبری ضمن بیان این موضوع که برای حضور در لیست اصلاح طلبان تهران باید با رهبران اصلاحات هماهنگی لازم صورت بگیرد، خاطر نشان کرد: اگر اصلاح طلبان قبول کنند تنها در چهارچوبی که اصلاح طلبان مشخص می‌کنند در انتخابات حاضر می شوم و اگر در چهارچوب آنها قرار نگیرم به شکل انفرادی در انتخابات حضور نمی یابم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا