سرتیپ حسن شاه صفی به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی منصوب شد

امیرسرتیپ حسن شاه صفی به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی منصوب شد.

به گزارش تارود وی اخیراً به در جه سرلشکری ارتقا یافت و سابقا نیز با توجه به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و تصویب فرماندهی معظم کل قوا طی حکمی از تاریخ 10 شهریور 87 به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش منصوب شد، اکنون فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی را بر عهده گرفته است.

حسن شاه‌صفی در سال ۱۳۴۳ در یک خانواده مذهبی و خوشنام در شهرستان دماوند دیده به جهان گشود.

وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه در سال 1361 در نیروی هوایی ارتش استخدام و پس ازگذراندن دوره‌های مربوطه در دانشکده خلبانی با درجه ستواندومی فارغ‌التحصیل شد.

شاه‌صفی پس از آن به عنوان خلبان هواپیمای شکاری در پایگاه‌های مختلف نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت شد.

وی در سال 1375 دوره عالی رسته‌ای و در سال 1378 دوره فرماندهی وستاد را در دانشکده دافوس ارتش با موفقیت به اتمام رساند.

شاه‌صفی به عنوان یکی از خلبانان جوان و تربیت شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کلیه ماموریتهای محوله با انگیزه و علاقه بسیار شرکت کرد و پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز در ماموریتهای گشت هوایی، اسکرامبل حقیقی، رزمایشهای مشترک، رژه هوایی و پروازهای تست و اورهال هواپیما حضورداشت.

وی همچنین به امر تعلیم و تربیت خلبانان جوان و تهیه و تدوین طرح‌های عملیاتی نیز اهتمام ورزیده است.

شاه صفی به‌دلیل لیاقت و شایستگی در طول خدمت جمعا به مدت 2 سال ارشدیت، 3 مورد تشویق در دستور نیرو، 13 مورد تشویق در دستور یگان و یک مورد تقدیر کتبی مفتخر و به دلیل ارائه مدیریت صحیح و اصولی در طول خدمت بارها مورد تشویق قرار گرفته است.

منبع: یزد فردا/ سراج 24/ بولتن

توضیحات: سراج 24 به عنوان منبع اصلی درج خبر و پس از آن بولتن این خبر را حذف کردند و با توجه به عدم درج توسط هیچ خبرگزاری رسمی، صحت این خبر مورد تایید نمی‌باشد و کلیه سایت‌های دیگر نیز به نقل از همین دو منبع خبر را ذکر نموده‌اند. لذا این خبر بنابر شواهد موجود تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/

8 دیدگاه

    1. سلام
      باید از سراج 24 و بولتن بپرسید که چرا تکذیبیه نزدند اگر خبرو اولین بار ذکر کردند

  1. خدا رو صد هزار مرتبه شکر
    با همین انتصاب شور و شوقی در بین پرسنل ارتش به وجود امده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا