فرماندار شهرستان دماوند: زمین تعاونی فرهنگیان دماوند بعد 10 سال به نتیجه مطلوب نزدیک شد

IMG_5833فرماندار شهرستان دماوند گفت: یکی از مباحثی که قریب به ده سال در جریان است زمین متعلق به عزیزان فرهنگیان است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری در حال نزدیک شدن به نتیجه مطلوب است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، ناصر محمودی‌فرد در مراسم سی و یکمین بزرگداشت مقام معلم در دماوند ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم با اشاره به شعار سال مبنی بر همدلی دولت و ملت اظهار داشت: در بحث فرهنگ‌سازی باید به نقش مردم در این امر مهم بسیار اهمیت داد و یکی از عوامل موثر بر آن مشارکت حداکثری مردم در صحنه تصمیم‌گیری‌ها می‌باشد.
وی با اشاره به نقش پررنگ معلمان و فرهنگیان در آموزش فرزندان مبنی بر قدرت تصمیم‌گیری و مشارکت در مسائل مربوط به خودشان افزود: تلاش بر ارزش نهادن به نقش آینده‌سازان کشور در صحنه تصمیم‌گیری‌ها بسیار پر اهمیت است.
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در شورای آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری بزرگداشت مقام معلم خاطر نشان کرد: این بزرگداشت در چهار شهر دماوند، رودهن، کیلان و آبسرد در حال برگزاری است که در دو شهر کیلان و آبسرد نیز امسال برنامه مستقل داشتیم.
محمودی فرد تصریح کرد: یکی از مباحثی که قریب به ده سال در جریان است زمین متعلق به عزیزان فرهنگیان است که در هیئت مدیره در حال پیگیری است و از شهرداری و شورای شهر دماوند و عزیزانی که در این قضیه تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
این مقام مسئول تاکید کرد: ما هم این موضوع را به عنوان یکی از مسائلی که می‌تواند به وضعیت معیشت مردم کمک کند با هماهنگی‌هایی که در استانداری تهران صورت گرفته است، ظرف همین هفته نتیجه ابلاغ می‌شود و موضوعی که شهرستان از گذشته دنبال کرده‌است انشاالله به نتیجه مساعد خواهد رسید.
وی افزود: از این پس کارهای اداری و اجرایی باقی می‌ماند که بعد از این نیز دوستان باید در این زمینه برای دستیابی به نتیجه مطلوب تلاش کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا