قتل هولناک پدر با ضربات کلنگ توسط فرزندش در دماوند

sheihk morad moradiبا تلاش و پیگیری ماموران پلیس آگاهی شهرستان دماوند ویژه شرق استان تهران، فردی که پدرش را به خاطر ۴۰ میلیون ریال وجه نقد به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، سرهنگ شیخ مراد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش یکی از اتباع خارجی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان در روز ۲۳ فروردین ماه سال جاری، مبنی بر گم شدن پدر ۵۵ ساله‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: پس از گذشت مدت کوتاهی از گزارش مفقودیت، شاکی به همراه دو نفر از بستگان به پلیس آگاهی اعزام و خبر کشف جسد پدر خود در روستاهای اطراف شهرستان را به ماموران پلیس آگاهی اعلام کردند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به محل اعلامی اعزام و پس از کشف جسد و جهت اطلاع از علت تامه قتل، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از یک سری تحقیقات گسترده به سر نخ‌هایی در این زمینه دست یافتند و در تحقیقات انجام شده مشخص شد مقتول با پسر خود اختلاف شدیدی داشته و قبلا نیز چند مرتبه توسط فرزندش مورد ضرب و شتم و تهدید به قتل قرار گرفته که همین موضوع شک ماموران را به پسر مقتول تقویت کرد.

سرهنگ مرادی با اشاره به تحقیقات بعدی پرونده با توجه به تناقض گویی‌های پسر مقتول و اسناد و مدارک موجود به کشف راز حقیقتی تلخ انجامید و فرزند مقتول در اعترافاتی صریح اظهار داشت: با اطلاع از اینکه پدرم بابت دستمزد خود از صاحب کارش مبلغ ۴۰ میلیون ریال دریافت کرده بود و من برای رفع مشکلم نیاز به پول داشتم و پدرم این مبلغ را در اختیار من نگذاشت، با همکاری یکی از دوستانم با کشاندن پدرم به روستاهای اطراف شهرستان با ضربات کلنگ اقدام به قتل وی کرده و پس از برداشتن مبلغ ۴۰ میلیون ریال از جیب پدرم جسدش را دفن کرده و با هدف گمراه کردن ماموران در اسرع وقت اقدام به طرح شکایت مفقودی پدرم کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: پسر مقتول و دو همدستش به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: افکار نیوز

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا