هلال احمر یمن: دیگر نمی‌توانیم به قربانیان کمک کنیم/ حمله هوایی به جزیره الکمران یمن

image235755گروه انصارالله در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل با اشاره به اینکه یمن در آستانه بحران انسانی قرار دارد تاکید کرد که سوخت بیمارستان‌ها در حال پایان است و عربستان هر آن‌چه نشان از زندگی دارد را نابود می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عربستان سعودی، سه‌شنبه‌شب اول اردیبهشت (21 آوریل)، پایان تجاوز نظامی موسوم به عملیات «طوفان قاطع» علیه یمن را اعلام کرد و همزمان از آغاز عملیاتی جدید موسوم به «بازگرداندن امید به یمن» خبر داد.

عربستان، عملیات «طوفان قاطع» را که بیش از 2500 کشته و بیش از 3000 زخمی برجای گذاشت، بامداد روز پنجشنبه 6 فرودین (26 مارس) آغاز و هدف آن را «بازگرداندن رئیس جمهور» مستعفی یمن به قدرت در یمن اعلام کرد، اما با مقاومت مردم، ارتش و جنبش انصارالله یمن، تاکنون به این هدف و دیگر اهداف اعلامی نرسیده است.

* مردم خشمگین یمن پس از تظاهرات روز گذشته در صنعا، در عمران و ذمار هم دست به تظاهرات زدند و جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

* سخنگوی هلال احمر یمن با اشاره به کمبود شدید دارو و امکانات در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های یمن تصریح کرد که این نهاد دیگر قادر به کمک رسانی به قربانیان حملات سعودی‌ها نیستند و نبود سوخت باعث شده که ارتباط مراکز هلال احمر با یکدیگر قطع شود.

* نامه انصارالله به بان کی‌مون: سوخت بیمارستان‌ها در حال پایان است/ عربستان هر آن‌چه نشان از زندگی دارد را نابود می‌کند

* حمله هوایی به جزیره الکمران در استان الحدیده یمن

* انفجار قوی در جنوب شرق صنعاء در پی بمباران هواپیماهای سعودی

* امیرعبداللهیان: امنیت یمن را امنیت ایران می‌دانیم/ زمان برای اقدامات ماجراجویانه به پایان رسیده است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا