کفاشیان: مزایده استقلال و پرسپولیس را نمی توان جدی گرفت!

کفاشیان آخرین وضعیت ترافیک در کشوررئیس فدارسیون فوتبال گفت:استقلال و پرسپولیس زمانی به دست صاحبان واقعی شان می رسد که وارد بورس شوند.علاوه بر این تا زمانیکه حق پخش به صورت واقعی انجام نشود نمی توان این مزایده ها را جدی گرفت.

به گزارش تارود علی کفاشیان بامداد شنبه پس از بازگشت  به ایران،درباره انتخابش به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه مقر او در ازبکستان است  اظهار داشت:در این سمت رفت و آمد زیادی به ازبکستان نخواهیم داشت.درست است دفتر من در ازبکستان است ولی نیازی به این وجود ندارد که در محل حضور پیدا کنم.سعی می کنم از راه دور اوضاع را کنترل کنم.

وی درباره معرفی علیرضا اسدی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:از اسدی در بحرین استقبال خیلی خوبی شد.ما دیداری با شیخ سلیمان هم داشتیم و او برخورد گرمی با اسدی داشت.

رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسه خود با شیخ سلمان بیان داشت:ما با شیخ سلمان درباره اتفاقات گذشته و حال فوتبال آسیا صحبت کردیم.او از برنامه هایش برای کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت.حق او این بود که رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی بماند چون برنامه ها را به بهترین شکل پیش برده است.

کفاشیان درباره اینکه کشورهای آسیایی چه نظری درباره شیخ سلمان و ادامه حضور او در سمت ریاست کنفدراسیون آسیا دارند گفت:کل آسیا از شیخ سلمان حمایت کردند.او واقعا برنامه های خوبی برای فوتبال آسیا دارد که تا به حال پیش برده و پیگیر آنهاست.شیخ سلمان بر این باور است فوتبال آسیا باید به جایگاه واقعی اش در سطح جهان برسد و برای رسیدن به این موضوع همه تلاشش را به کار گرفته و روی حمایت فدراسیون های عضو حساب باز کرده است.

وی درباره اینکه گفته می شود با حضورش در کنفدراسیون،قصد دارد از ریاست فدراسیون فوتبال کناره گیری کند گفت:نه هیچ جا نمی روم.من همچنان رییس فدراسیون فوتبال می مانم.

،کفاشیان درباره اعتراضات برخی پرسنل فدراسیون مبنی بر اینکه حقوق ماهیانه آنها پرداخت نمی شود بیان کرد:به طور حتم اسدی به عنوان دبیر کل امور را به خوبی پیش می برد و دنبال اجرای مقررات است.کسی که در فدراسیون نبوده، پول نمی گیرد.

وی درباره اینکه آیا به واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خوشبین است،یا نه گفت:استقلال و پرسپولیس زمانی به دست صاحبان واقعی شان می رسد که وارد بورس شوند.علاوه بر این تا زمانیکه حق پخش به صورت واقعی انجام نشود نمی توان این مزایده ها را جدی گرفت.

کفاشیان درباره زمان برگزاری مجمع برای بررسی اسناد مالی و تصویب آن خاطرنشان کرد:در هفته آتی جلسه هیات رییسه را برگزار می کنیم تا زمان برگزاری مجمع مشخص شود.

وی درباره اینکه پیش بینی می کند چه تیمی قهرمان لیگ شود گفت:من فکر می کنم قهرمان لیگ در روز آخر و شاید در لحظات آخر مشخص می شود.چون رقابت تیم های مدعی خیلی فشرده است.البته فکر می کنم در نهایت یکی از این 16 تیمی که در لیگ هست قهرمان خواهد شد!بهتر است من پیش بینی دقیق تری نداشته باشم.

کفاشیان درباره اینکه آیا در مذاکرات با سجادی،معاون وزارت ورزش و جوانان درباره کمک مایل به فدراسیون صحبتی شده است یا نه اظهار داشت:من روی کمک وزارت ورزش حساب باز نکرده ام.ما خودمان به دنبال درآمدزایی هستیم و می خواهیم به دنبال تامین منابع باشیم.تلاش می کنیم تیم ملی در آینده دیگر دغدغه برگزاری اردو نداشته باشد.در هفته آتی با کی روش جلسه ای خواهیم داشت و امیدوارم دراردوی ترکیه همه امکانات مدنظر کادر فنی تیم ملی را فراهم کنیم.

منبع: دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا