آخرین وضعیت راه‌های کشور

آخرین وضعیت ترافیک در کشورسرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: محور کرج – چالوس از محدوده دزدبن به سمت کرج و همچنین محور هراز از آب‌اسک به سمت رودهن از ساعت 15 یک‌طرفه می‌شوند.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: هم‌اکنون کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرامی و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به موج بازگشت مسافران اشاره و تصریح کرد: به منظور تسهیل در تردد مسافران عزیز در محورهای شمالی کشور محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد؛ اجرای این محدودیت‌ها در محورهای کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه می‌باشد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی اجرای محدودیت در محور کرج – چالوس را از ساعت 12 عنوان کرد و افزود: در ساعت 15 از 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود که ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 13 اردیبهشت ماه پایان این محدودیت است.

وی ادامه داد: تردد انواع اتوبوس، تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است.

سرهنگ رحمانی اجرای محدودیت‌ها در محور هراز را از ساعت 13 عنوان و تصریح کرد: در ساعت 15 از محدوده آب اسک به سمت رودهن محدوده مشاء به صورت یک طرفه است که این محدودیت در ساعت یک بامداد یکشنبه 13 اردیبهشت پایان می‌یابد؛ همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت تا اطلاع ثانوی از محور هراز ممنوع است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به محدودیت دیگری که در محور فیروزکوه اعمال می شود اشاره و خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا