کرباسچی: دولت به جوانان بی اعتنایی کرده است

image240029دبیرکل حزب کارگزاران گفت: دولت تدبیر و امید به جوانان توجه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران در مراسم افتتاح دفتر این حزب در ایلام گفت:احزاب نقش مهمی در جامعه دارند و با توجه به همین اهمیت و متناسب با ویژگی های خود در راستای توسعه و شکوفایی بیشتر گام بر دارند.

وی اظهار کرد:یکی دیگر از کارکردهای احزاب، نیکوکردن اخلاق برخی افراد تندرو و آرام کردن فضای ملتهب سیاسی است تا در فضایی آرام و به دور از التهاب گفتمان لازم صورت گیرد.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران با بیان اینکه متاسفانه در جامعه کنونی نقد اشخاص بر نقد کار گروهی مقدم شده است گفت: دقیقا باید برعکس این قضیه اقدام کنیم چرا که افراد در راستای کار گروهی اقدام می کنند.

کرباسچی حزب کارگزاران سازندگی را بخشی از حزب اصلاح طلبان دانست و گفت:در مدتی که این حزب در کنار احزاب اصلاح طلب فعال بوده بیشتر چهره سیاسی اصلاح طلبان برای مردم معرفی شده در حالی که باید ابعاد و کارکرد مختلف احزاب خصوصا اصلاح طلبان برای جامعه تبیین شود.

وی در ادامه ضمن تجلیل از شخصیت هاشمی رفسنجانی تصریح کرد:هاشمیاصلی ترین چهره اصلاح طلب کشور است،وی شخصی است که حتی برای دشمنان نیز خیرخواهی می کند و رفتار هاشمی در واقع شاخصه های اصلی اصلاح طلبی را دارد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی همچنین از شکاف میان نسل کنونی جامعه با نسل های پیشین انتقاد کرد و گفت: این فاصله روز به روز در حال افزایش است و متاسفانه شرایط به گونه ای پیش می رود که نسل های پیشین و کنونی حرف های یکدیگر را نمی فهمند.

کرباسچی ضمن انتقاد از دولت در عدم بکارگیری جوانان در پست های مدیریتی اظهار کرد:ما از دولت گله مندیم چرا که به توان و استعداد جوانان بی اعتنایی کرده و جوانان تقریبا در این دولت به هر دلیلی به حاشیه رانده شده اند.

کرباسچی تاکید کرد: اگر احزاب و نهادهای مدنی مرتبط با این قضایا تشکیل شود مطمئنا بخش عظیمی از فرهنگ ها را می توان اصلاح کرد و از هدر رفتن نسلی جلوگیری می شود.

در پایان این مراسم،حسن رستم زاد به عنوان دبیر حزب سازندگی ایران شاخه ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا